Sayfalar

3 Nisan 2011 Pazar

Baskın yedim

Hastanede yatmanın en büyük zorluğu yatamamak olsa gerek.

Vay arkadaş, sanırsın Nazi kampındayız. Hemşireler gece neredeyse saat başı ani baskınlar düzenliyor odaya. Böyle tam bir önceki baskından alnımızın akıyla çıkıp, gözlerimizi kapatıp dalacakken, hoop odaya davranan bir tanesi "ÇAATT!" diye açıyor ışıkları. (Bi bizim odada bi de Bağdat Caddesi'nde var bu sirkülasyon.)

Bu "Çaatt!" işi acayip stresli. Yatakta bi güzel yanlanmış, huzurla uykuya teslim olmaya hazırlanırken bir anda ışıklar yanıyor ve odaya tanımadığın biri dalıyor. "Noliy lan" diye zıplayıveriyorsun. Bi sirenlerin çalması eksik yeminle. Valla kalpten gitmeden çıksak gitsek başka da birşey istemem. Resmen gece mesaisindeyiz babamla. Hayır gece 03:30'da gargara yapmasak mesela, olmaz mı?

.........

Uff şu anda "Kavak Yelleri" açık TV'de. Siz diyin üç ben diyim beş yıldır yayında bu dizi. Gel gör ki oyuncuları rol yapma konusunda bir arpa boyu yol kat edebilmiş değil. Senaryo desen kafayı yemiş. Bir kere hepsi birbirine "kardeşim" diyor ama hepsi birbiriyle birlikte oldu. Bazı karakterler 4-5 kere kaçırıldı, 2-3 kere de öldü. Evet valla izlemeyen inanmaz, ölüp ölüp diriliyorlar. Çok deli bişey. Paranomal diziler falan b*k yemiş bunun yanında. O kadar uyduruk ki "ixzora" diye bir parfüm sponsor olmuş, öyle yani. Resmen şu an maruz kaldım bu diziye, umarım bişey yapmaz bünyeme. İçeri dalan ilk hemşireden bi doz bişey isteyeyim iyisi mi...

..........

Babam demişken, soran eden canım dostlarım. İyi sayılır, tedavinin, terapinin bin türlüsü bizde. İyi olacak, biliyorum...

30 yorum:

DeryAze dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. umarım bir an önce iyileşir baban.

İlk dedi ki...

Cok gecmis olsun, kolay gelsin sizlere. Umarim bir an once bu gunler geride kalir, baban sagligina cabucak kavusur.

ŞuŞu dedi ki...

Hastanede yatmak zor zanaat yaşadım biliyorum.Yazsam roman olur o derece yani:)Tam uykunun en tatlı yerinde elinde pas pas odaya dalan adamlar mı dersin,zırt pırt tansiyon ölçmeye gelen hemşireler mi.
Neyse geçip gidecek inanıyorum ben. Ne demiştim babacığını öpüyor sağlıklar diliyorum bolca:)

Nihan SARI dedi ki...

bilmem mi o baskınları,öyle çok yaşadım ki travmam var resmen.

aklımdasın canım benim.

OiP dedi ki...

sağolun arkadaşlar. çok şükür öyle aşırı kritik falan bir durum yok. hatta yarın çıkıcaz belki.

Leylak Dalı dedi ki...

Aman aman ben de iyi bilirim, yarı koma halindeki anneme ajite haldeyken bilinçsizce serumunu çıkardı diye avaz avaz bağıran hemşireler bilirim. Allah bir an önce hastaneden kurtarsın ve şifasını versin inşallah...

gezenti dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.
Baabacığına acil şifalar diliyorum. Bu sefer de yenecek o naleti.
Allah kimseyi hastaneye düşürmesin; yokluğunu da aratmasın. umarım bir an önce çıkarsınız.

Sittirella dedi ki...

''Ölüp ölüp diriliyorlar bu dizide, kim kimi yakalarsa yatağa atıyor, sevgi-sevda hepsi üç kuruş'' demişti teyzem bana, inanmamıştım :)
Hadi bir dahaki baskına dek yatıp uyumaya çalış OİP'im, gerçi gargaraya 45 dakika var ama... :)
Geçse de, bitse de ''oh'' desek artık.
Az kaldı, her şey çok güzel olacak :)

Nilüfer .......... dedi ki...

Öncelikle çoook ama çoook geçmişler olsun.
Bi komik söslük kitabı vardı. Onu hatırlattın bana. Şöle diordu:
Hastane: Hemşirelerin,uyku ilacı vermek için sizi uyandırdıkları yer. :)

Defne Soysal dedi ki...

Çok geçmiş olsun, yaşanıyor bunlar malesef. Zaman durmuş oluyor insan hastanede olduğunda bilirim. Ama dışarıda sürüp giden bir zaman var ve sen zaman zaman girmelisin o zamana es vermek için. Ayrıca o hemşireler iyiki giriyorlar saat başı ya hiç gelmeyen olsa, ben onlarıda yaşadım, inan peşlerinden koşmak daha feci.

Selen dedi ki...

Kabak Yelleri diyorum ben o diziye, senelerdir kabak tadı verdi. Ben izlemiyorum gerçi reklamları bile yetiyo baymaya.
Çok geçmiş olsun bu arada. Hastane anım pek yok benim, bi keresinde küçük oğlanı yatırmıştık bir geceliğine. 2-2,5 yaşında falandı. Elin,n üstüne serum takmışlardı, elini oynatıp serumu çıkarmasın diye de avucuna bantla bir tahta bağlamışlardı. Canı sıkılıp eve gitmek istedikçe acısını benden çıkardı. Bütün gece beni dövdü o tahtayla. Uykuyu bırak kafama tahta yemeden geçirdiğim anlar bile çok azdı...:P

Elifinelizi dedi ki...

Çok büyük geçmişler olsun . Tez zamanda acil şifalar. Hastanelerin prensibi sanıyorum o :) ne pernsip ama. Bende annem için kalmıştım. sabahın 5,30 kalkıcakmışız ! neden dedim yahuu cevap öyle mantıksızdıki hatırlamıyorum bile :)
Bütün diziler aynı değilmi beyinlerimizi uyuşturuyor . Birde halen itinayla seyredenler yokmu ?? sözün bittiği yer

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum babana sevgiler...

Ayla dedi ki...

Oğlum 3 gece hastaneye yattığında bizzat yaşadım o baskınları, ne kadar insanı geren bir durum. Doğru dürüst uzanamadım bile her defasında içeri girdiklerinde kalbim öyle korkudan çarptı ki kalbim düzeliyor çatttt diye geliyorlardı.

İnşallah babanızda iyi olacak,acil şifalar diliyorum,sevgiler

yeliz dedi ki...

acil şifalar diliyorum babanıza. hastane günlerimizde çok kulağınızı çınlattık, bir kar masalı Arca'yı oyalarken çok işimize yaradı, keşke biz de size böyle fayda sağlayabilseydik, en azından dualarımızı gönderiyoruz:)

sevgiler

Tuppence Beresford dedi ki...

Ben de cok gecmis olsun dilerim OIP. Hem size, hem de basta babaniz, tum ailenize... Bu zor gunleri en agrisiz, acisiz sekilde atlatmanizi umarim.

kara kitap dedi ki...

hastanede yaşadığın sıkıntıyı bile böyle espirili bir dille anlatıyorsun ya senin bu pozitif enerjin bence babana da iyi geliyor.onun yanında da böylesin değil mi? :))) hepimiz biliyoruz hastalıkta en önemli şey moral.mutluluğunuz bol olsun.

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun Oipcigim!
o televizyon programlari sizi yer. bilgisayara koy amcamin en sevdigi filmleri falan.
nöbetci hemsirelerden de baskin saatlerini önceden ögren ;-) panik atagimiz var önceden bilelim ne zaman geleceginizi falan desen, kapiya da aynisini yazsan..acil degilse de iste bu yüzden gelmesinler gece.
kac gün kalacaksiniz??
öptüm kocaman,
anonimyus

Adsız dedi ki...

merhaba, öncelikle geçmiş olsun, komik yazılarınıza alışınca hastalık olması üzüyor insanı. Ben akademisyen hemşireyim, şu herşeye tepki veren meslektaşlarımdan değilim ama kısaca yazmak istedim. sık sık hasta odasına girmek zorundayız çünkü hastanede saniyeler içinde bile hastanın herşeyi değişebilir, bir insanın sağlığının ölüm-kalımının sorumluluğu sizin işinizse boşveremiyorsunuz. bu bilinç ile sık sık hasta bakımı için odaya giriyorsunuz, hastaya bakıyorsunuz. ayşe

Shade and Love dedi ki...

OİP 'cim,
Hastanede yat(ama)mak hasta için de yakını için de zor walla. Bir daha baskın yememeniz dileğiyle geçmiş bitmiş olsun .
Sevgiler
Hasene

NzN dedi ki...

bloglara giremeyeli neler neler olmuş.
baba ve hastane kelimelerini yanyana gördüm mü tüylerim diken diken oluyor.
geçmişler olsun oip'im....
bütün iyi dileklerim ve enerjim sizinle olsun, tez vakitte arkanıza bakmadan, koşa koşa- güle oynaya evinize inşallah.....

FADİŞ dedi ki...

Acil şifalar diliyorum babanıza. Kısa sürede hayırlısıyla çıkın inşallah hastaneden.

Deli Anne dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun Oip im.. Allah en kısa sürede tastamam şifa versin

neval dedi ki...

geçmiş olsun tekrar.
bu ışık yakma olayına ben de gıcığım.oğlum küçükken hastanede kalmışlığımızdan bilirim.bir de sabah altıbuçukta temizliğe başlamıyorlarmı ?

OiP dedi ki...

sağolun arkadaşlar.
dün akşam üzeri çıktık evimize geldik çok şükür:)

yanlış anlaşılmasın, sözüm hemşirelere değil. biliyorum ki onlar görevini yapıyor, Dr'un verdiği tedaviyi uyguluyor. ama sistemin işleyişi çok fena malesef. ne biliyim daha yumuşak, daha sessiz ve derinden gelseler fena mı olur??

beste dedi ki...

cok cok gecmis olsun neyse evinize donmussunuz doping olur hastane eziyetinden sonra cabucacik iyilesir umarim.

Gulcin dedi ki...

Ben de eve dondunuz mu diye bakmaya gelmistim. Biraz hava degisikligi iyi gelecektir eminim. Anneannemle hastanede kalirdik uzun uzun bazen bir aydan fazla hic cikmadan kaldigimiz olurdu. gece nobetleri anneminde elbet cogu zaman. Oyun yapmistik kendimize gecede kac baskin yiyecegiz diye. Sabah kaybeden digerlerine cukulata, cay ne olursa ismarliyordu. Ne yapalim insan illa gulecek bir sey ariyor :)

Moral guc sabir sizinle olsun OIP.

Ozgeee dedi ki...

Büyük geçmiş olsun. Bu zor dönemleri bir an önce atlatmanız, hemşirelerin de koğuş kalk şeklindeki gece baskınları sırasında sizin odayı atlamaları dileğiyle...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hep aklimdasiniz.

OiP dedi ki...

valla sızlandım ettim ama sonrasında ben hastalandım da, sabah akşam o hemşirelerin iğnesiyle iyileştim:)