Sayfalar

22 Nisan 2011 Cuma

Buyur burdan yak...

13 yorum:

Gulcin dedi ki...

iste bu ayni ben :)

Ozgur dedi ki...

ben mi?

Burcu dedi ki...

işi işte bırakmalı evi evde :)) ah başarılabilsek değil mi gerçi şuan çalışmıyorum ama son ayrıldığım iş yerini evde hiç düşünmezdim :) çok güzel anlatmışsın ellerine sağlık :) sevgiler güzel hafta sonları...

kara kitap dedi ki...

işte işten çok bunaldığı için kaçış olarak uykuyu düşleyen.gece de günün iş yoğunluğunu üzerinden atamadığı için rüyasında iş gören tip.eski ben.bana ne oldu bilmem artık hiç iş miş umurumda değil.yetişmezse yetişmez,kalırsa kalır.ben mi kurtarıcam modundayım.

Nihan SARI dedi ki...

bu benim:)))

FADİŞ dedi ki...

ah ah.

Makyaj Cadısı dedi ki...

çok tanıdık geldi nedense :) çok iyi yakalamışsınız gene

Sittirella dedi ki...

Çok güldüm OİP'im :)
Harika yakalamışsın yine :)
Uykumda çalışıyorum... sabaha fazla mesai yapmış keilde uyanıyorum :)
Alıştım mıdır nedir?
Yazık ya bize.

anne kaleminden dedi ki...

yok yok benim :)))

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bu da sonra kısır döngü oluyor! geceleri uyuyamadığın kabuslarla boğuştuğun için sabah da çalışırken uyuyorsun ve sonra uyuman gereken yerde gene günü tekrarlıyorsun ve ve ve... motor yanıyor tabi bi' de:)) HAhayyyT! hepimize kolay gelsin...

nesobaby dedi ki...

Ben işteyken evde olup film izlesem kitap okusam dediğim çok oluyor ama eve gidince de koşturmaktan ev işlerine yapmak istediklerimi yapamadığım zamanlar çok oluyor. Ama hiç rüyamda iş yaptığım olmadı yok artık o kadar da işkolik olmadım hiçbir zaman :) ama kocacığıma çok uyuyor bu :))) rüyasında bir kere de beni görse keşke yoook varsa yoksa işlerini görüyor ( ya da ben öyle zannediyorum :)))

OiP dedi ki...

sırf bu yüzden al işte yatak döşek yatıyorum şimdi. ilaçtan, ateşten kafa pür-u pak vaziyette. pek şahane pek şükela:))

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

o kadar zamandır takip ediyorum seni en çok bu çizimine bayıldım,bittim bittim:)