Sayfalar

21 Nisan 2011 Perşembe

çok fena kıllanıyorum

13 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

:)))))
sorumluluk ruhumuza hücrelerimize işledi.geçenlerde dur bakayım unutayım tüm sorumluluklarımı gezip tozayım dedim, rahat duramadım,tuhaf bir vicdan sıkıntısı yaşadım,daha beter olduğumla kalıp 1 saatte eve döndüm.:)))

Sittirella dedi ki...

Gelecekte görüş sen o ''abla'' ile OİP'im :)
Bundan bir on yıl sonra, gel yanyana da bak bakalım kim kıpır kıpır, kim ha ha ha :)))
Kıllanacak bir durum yok kanımca.

NzN dedi ki...

sıra bir gün o abla'lara da gelecek şekerim!! o zaman sen ununu elemiş, eleğini asmış çıtır bir anne kıvamında yanında arkadaş tadında 2 erkek evlatla göğsünü gere gere dolanırken o ablanın saç baş birbirine girmiş olacak. o yaşlardan sonra da zor toparlanacak :))

ben de bu ablalardan mı olacııım yoksa!!!

Gulcin dedi ki...

Sittirella'ya katiliyorum hem de cok katiliyorum. Bence onlarin sana kil olabilecegi donem cok daha uzun olabilir OIP :)

Ozgur dedi ki...

öyle gözükmüyosun oipim, yoruldun bu günlerde çok ondan. pirimissin:)

OiP dedi ki...

Nihan,
he valla. hücrelerime işlemiş. bi dakka oh diyemiyorum bu yüzden bende

Sittirella,
hadi ya, öyle midir gerçekten bilemiyorum?? inşallah öyledir, dinimiz amin:))

NZN,
yok annnem, sen potaya girdin bile. güzel haberlerini bekliyoruz merakla:))

Gülçin,
hadi hayırlısı:))

Özgür,
doğru dedin, belki de ondan böyle hissediyorum...

nesobaby dedi ki...

Doğurma diyorsun yaniiii :))

kara kitap dedi ki...

üniversiteden bir arkadaşım var, geçen yıl evlendi.benim oğlum 5 yaşındaydı. o çalıştığı parayı biriktirip kendine araba aldı, bense faturaydı evin ihtiyaçları derken hala araba kullanmayı bilmiyorum,çünkü arabam yok.şöyle baktığımızda ben de ablası gibi duruyorum. ben de kıllanıyorum oipim ben de.

Leylak Dalı dedi ki...

OİP'cim, kutukafa formuna geçip ağız kıvrımlarını da yerçekiminin aksi yönüne çektin mi aranızda bir fark yok Allah seni inandırsın. Üstelik o gariban koluna ancak çanta takabilmiş, senin her kolunda bir yakışıklı:))

ceydabural dedi ki...

evli ama cocuksuz versıyonu da bana uygun :)

OiP dedi ki...

neso,
:)) doğur doğur... benim kastettiğim görüntü değil ki zaten. ruh hali ruh:D)

KARA KİTAP,
ruh ablalığı bu asıl. görmüş geçirmişlik vesselam:))

Nurşen,
çok güzel demişsin, on numara demişsin:)) aynen öyle.

Ceyda,
:) doğrudur, öylesi de olur.

Damla dedi ki...

ben 25 oğlum 5 yaşında ve dün okuldan alırken bana dedi ki "anne yaşlanıyorsun" !!!
Depresyondayım tamam mı :(((

sesiber dedi ki...

Yalnız yaşlanmak daha kötü emin ol. Sittirella güzel yazmış:)