Sayfalar

12 Nisan 2011 Salı

Genç muhabbetti

Bu akşam Bora'yla "genç" muhabbeti yaptık.

Bana "sen benim yaşımdayken neler dinlerdin?" diye sordu. Anlattım. MJ ve Madonna tanıdık çıktı:)

Çok tatlıydı. Sınıfta da böyle bir mod var anlaşılan. David Guetta sevenler, sevmeyenler, Metallica parçalarını ezberleyenler, Black Eyed Peace'in diskografisini, geçmişini falan bilmeler, rocker hareketler:)) Gitarla "Nothing Else Matters" çalmayı öğrenecekmiş! "Samanyolu"ndan sonra pek radikal bir adım ama neyse:))

Sonra gidip odasında müzik dinledik birlikte. Parça atlatıp sordum, o bildi :)) Teyallam genç bir adama dönüşüyor bu resmen. Onun bu sakar, dalgın, meraklı hallerinde, değişen ilgi alanlarında falan hep kendimi buluyorum.

Çocukluk, gençlik ne güzel şey.
Anne-baba olmanın en güzel tarafı, çocuklarla bu dönemleri adım adım bir daha yaşamak galiba.

7 yorum:

Buket dedi ki...

daha dün ben de bu soruyu soruyordum, ne çabuk geçti zaman :(

Adsız dedi ki...

yerim sizi ya :))
anonimyusun

Defne Soysal dedi ki...

Her anne hayatta yaptığı en iyi şeyi çocuğunda görüyor. Seni çok iyi anlıyorum.

Judy Abbott dedi ki...

ne güzel demişsin, anne baba olmanın en güzel yanı çocuğunla cocukluğu bir daha yaşamak diye. ben hiç bu açıdan düşünmemiştim:)

Handan dedi ki...

Oğluşlarımla aynı müzikleri dinlemek beni çok mutlu ediyor. Adamları Manowar konserine götüreceğime söz verdim. Ne güzel olur kim bilir :)

bilge ve annesi dedi ki...

çok tatlısınız Kocamla bizim şarkımızdır Nothing Else Matters.ne güzel anlatmışsın, bir tanesin sen oip

OiP dedi ki...

Buket...
sorma. nasıl geçti, ne ara büyüdü bunlar, anlamak mümkün değil.

Anonim,
biz de seni yiriz:))

Defne,
gördüklerimizden ömür boyu memnun kalmamız dileğiyle:)

Judy,
belkide hep böyle hissettiğim için hiç zorlanmadan büyüttüm bunları:))

Handan,
Manowar demek, iyiymiş seninkilerde:))

Bilgenin annesi:))
sağol, çok yaşa e mi?:))