Sayfalar

15 Nisan 2011 Cuma

Nerdesiniz??

22 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Cuma neşem oldun OİP sağol;))

Nagehan dedi ki...

Mutfağı silerken Loc ve çamaşır suyu itinayla karıştırılır. Allah'tan mutfak harici zemin laminat da, oralarda yapamıyorum bu işlemi :)

Pinky dedi ki...

bir ben yapıyorum sanardım içimi rahatlattın Oip ;) hepsini karıştırmazsam içim rahat etmez. ultra güçlü bir şey yarattığımımı zannediyorum acaba :))

Ters Pabuçlar dedi ki...

ALERJİSİNDEN DOLAYI ARAPSABUNUN HALA İYİ BİR DEZENFEKTAN OLDUĞUNU DÜŞÜNMEYE ÇALIŞANLAR NERDESİNİZ DESEN BURDAYIM DİYCEKTİM:))

Selen dedi ki...

Kutukafanın tipi süper komik olmuş, kafadaki o tülbent bitirdi beni :D Ben zemin temizleyici deterjanla sadece Domestosu karıştırıyorum, sayılır mı?

Adsız dedi ki...

ahahaha Oip, $u icinden cikamadigim, oflaya puflaya hayrini da kacirdigim :P sunumu hazirlarken, bunalip iyi ki tiklayip geldim $uraya! hay sen cok yasa!
vakti zamaninda arkadasinin isyerindeki kirec tutmus caydanligini "tuz ruhu" ve "hipo" yu karistirarak israrla temizleme calismalari sonunda geceyi hastanede geciren annemi sana havale ediyorum.
ayrica, temizlik yapilirken annesinin " Kizim orayi siliyor musun, ok$uyor musun?" sorusuna maruz kalanlardanim. muhtemelen arkamdan da ordan tekrar gecer ve kendini "heder ederek" siler.
not: ya$asin annece!
not: ya$amasin annelerin zaten mis gibi olan evi deli gibi sürekli ve ha$in bir $ekilde temizlemeleri! canlarina yazik yahu!
anonimyusun

Damla dedi ki...

Ben bu kadınlara Elimde 5 kg Domestos ile savaş açıyorum. Banyoya,mutfağa,tuvalete,çamaşıra,parkeye. birtek banyo da duş jeli olarak kullanmadığım kaldı . Domestosa sygılarımı sunuyoum buradan :)))))))))

Gamlı Baykuş dedi ki...

Ooooo demek herkes karıştırıyormuş. Geçenlerde çamaşır suyuyla tuz ruhunu karıştırdığım için nerdeyse boyut değiştiriyordum. Ama tuvaletler tertemiz oluyor ikisi karışınca.

Adsız dedi ki...

Ben sıvı yer deterjanla domestosu karıştırıp bomba imal etmiştim. Zavallıcık havada infilak etmişti.

Aslı

kara kitap dedi ki...

yerim ben o başı tülbentli hijyenik kutu kafayı yerim yerim. :)))) çok şeker olmuş.

ben de yaşasın domestos gücü diyorum.her yer pırıl pırıl ve hijyenik.hatta geçen gün domestosun yüzey temizleme ürünü çıkardığını görünce hah dedim.artık sadece onu alırım.-ekonomik kakılmış-

Splendor dedi ki...

burdayımmmmmmmmmm

A-H dedi ki...

hahaha kutukafa cok süper olmus yahu :)))
bu sefer ben degilim ama bu benim annem kesin :)

Adsız dedi ki...

Oha aynı annem :D Üstelik o kadar alerjim var ama kadın durdurulamaz.Hergün o yerler silinecek toz alınacak mutfak ciflenip Vimlenecek tuvalet domestoslanacak yoksa uyumaz yatak batar :D Çok yaşa domestozzz
Ashley

Sittirella dedi ki...

Ben bunu bir denediydim OİP'im :)
Ölüyodum nerdeyse.
Günlerce kendime gelemedim, zehirlenmenin alasını yaşadıydım :)
Bu sefer ı-ıh! ben değilim.
Ama hala yerleri silerken yer temizleyici, mis gibi kokulu suyun içine bir kaç damla domestos bir tutam da deterjan atınca sanki daha iyi temizleyecekmişim gibi hissetmiyor da değilim.
Ama bu say-lan-maz! :)

OiP dedi ki...

valla akıllara ziyan bi işlem bu aslında. sadece domestos'un kokusu bile yetiyor canıma.

tuz ruhunu ise anneannem kullanırdı. nedense çok korkardım:)) hala var mıdır bilmem?

bizim bakıcı yapıyor bu numaraları, ordan geldi aklıma:))

Özgürella dedi ki...

Domestos, Türk kadınının zemzem suyu :)))

cemre dedi ki...

hahay çok güldüm bende onlardanım galiba:)

es dedi ki...

Oipspor :) seviyoruzzz seni.. hatta tezahürat fln da yapayım ben, hatta sen bizi çiz elimizde oipspor bayrakları, oip bize üçlü çektiriyor :) şişşşt 1-2-3 oip şak şak şak, oip şak şak şak...
şampiyonnnnn :)

OiP dedi ki...

HAHAHAAA! olley! olley! olley!!!
:)) harikasınız, bi tanesiniz, şahane yahu:))

sesiber dedi ki...

Kocasına kezzaplı çay içiren arkadaşlarım var benim. Geceden kireci sökülsün diye kettlea bir parmak kezzap koyup, sabah unutup, üzerine su ekleyip bu suyla çay demliyorlar. Kocaya itinayla detox yapılır.
Eski nesil hatunlar domestosu sevmiyor, eski çamaşır suları daha iyiymiş:)

bolkepce dedi ki...

Bayıldım çizime. Yorumlarsa ondan da komik. Okurken -mecburen sessiz- bir kahkaha krizine girdim. Çevremdekilerin yüzünde manasız bakışlar...
Ben de fi tarihinde böyle bir girişimde bulunmuş, konuşamayacak kadar öksürüyorken -sanırım doktor niyetine- annemi aramıştım.

Nuray İlbars dedi ki...

Çizimlerinize ve sağ bardaki neşeye, renge bayıldım! :-)