Sayfalar

25 Nisan 2011 Pazartesi

nerdesiniz?

17 yorum:

battodol dedi ki...

hahahahahah oip yıktın beni yerlere gülmekten

Anne dedi ki...

burdayım cicim burdayım.. kaç kere lanet perma yaptırıp bin pişman olmuşumdur teee yeni yetmeykene..

3kişilikDünyam dedi ki...

üfff kestirmeyeceğim dedim, yine dayanamadım uçlarından aldırayım bari dedim ama kırpılmış koyun oldum. Nedir bu kuaförlerin kat kesme merakı. Düz ve uzun saçların sırrı nedir, bilen varsa beri gelsin.

Egecadisi dedi ki...

Kuaförden her seferinde kat istemiyorum diyip,kat kat ayrılmak.
Bir ton renk aç deyip rengarenk çıkmak :)Çok güldüm :)

evimin dekoratörü dedi ki...

Burdayım burdayım. Uçlarından alınacak dedim. Adam aldı... tam aldı. Kesim izi olmasın diyerekten kırptı durdu. Maşallah ne çok katlıyım şu anda.. Afferim bana yine kandım ne diyim.

Nagehan dedi ki...

Özel günlerde kuaföre gitmeyi arkadaşımın düğününe giderken bana 18. yüzyıl İngiliz kadın saçı yapan kuaförden ve eve gelip saçımı yıkayıp fön çektikten sonra bıraktım :)
Kestirmeye bile gitmek istemiyorum, "accık kes"in neresi anlaşılamıyor bilmem!

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

tam bu akşam iş çıkışı kuaföre gitme kararı almışken - himmmmm! kararımı gözden geçirmeliyim:)

Nagehan dedi ki...

Bir de unuttum, geçen sene saçlarımın sadece ucuna çok hafif balyaj yaptırmak istemiştim. Kuaföre oryal kullanma dedim çünkü saçım oryalsiz de açılıyor. İkna edemedim, oryal kullandı ve saçım iğrenç bir sarı oldu. Ayrıca ucunda değil kökünden itibaren :)Hemen boyattım tabii.
Sen kendi saçını oryalle mi açtın dediğimizde ise "aaa olur mu ben asla oryal kullanmam" dedi. Gel de boğma!

Anne dedi ki...

yakın zaman da da kat ve kırık mağduruyum ..
saçlarımı uzatıyorum dedim kuaföre..sadece "gerçekten kırıklar alınsın" dedim.. kırık için beş santim alma dedim..
kime dedim ... saçlarım gayet katlı ve de kısa.. gayet kızgınım..

Feyza dedi ki...

Burdayım!
Sonunda pişman olacağımı bile bile upuzun saçlarımı kısacık kestirdim, 2 senedir uzatmaya uğraşıyorum!
bu haftasonu da karamele boyamayı planlıyorum, yine pişman olurum kesin!

nesobaby dedi ki...

hahahahaha çok yakışmış :) Rianna gibi olmuşsun valla :))))

Adsız dedi ki...

Aaaaah ah burdayim:) Dugunumde bile istedigim model olamadi sacim. KAfamin arkasini yumurta gibi sisirip sonra da bozdurmama bozuldu kuafor kadini, ama yine sonucta onun istedigi oldu:) Gulum bu sac sana gitmez, yuzun ay gibi cikar valla, aaa ben sadece bir sira aldim, senin kasin seyrek (kadir inanir dan az hallice kaslarim icin ) bu boya yikadikca oturur, rengi kotu oldu diye uzulme vs... Nedir bunlardan cektigimiz yahu. Bu arada cizimin mukemmel, oldum gulmekten Oipcim:)SUMEYYE

A-H dedi ki...

hahahahahaha ay sistim gulmekten o dev kahkule :)))
super cizmissin oip ellerine saglik ;)

Red Riding Hood dedi ki...

Oip süpersiin,Kuaför gerçeklerini tüm çıplaklığıya gözler önüne sermişsin yine.Hangimiz Kuaförzede değiliz ki.
Bu arada Nagehan'ın yazdıklarını okuduktan sonra o kuaförü bende boğmak istedim

Adsız dedi ki...

Anne Kuoförzede ne ? :D nihaha valla türkçe ne üretken bi dil :D

Damla dedi ki...

Buna benzer bir saçla bir albüm fotoğrafım vardı benim, söz fotoğrafı diyorlar, kayboldu ne hikmetse?

OiP dedi ki...

az bile anlatmışsınız.
kahkül kestiemeye gidip, besleme saçıyla çıkmışlığım, paten saç kestiricem diyip, tavuk g*tüne dönmüşlüğüm de var mesela:))