Sayfalar

24 Mayıs 2011 Salı

Çocuklu post


Ay bunlar beni öldürecek.
Küçük olanı "korkunç iki", büyük olanı "erken ergenlik" döneminde o_O

İkisi de höt höt söyleniyor. İtirazın, diklenmenin bini bir para. Evdeki dengeler dev bir yap-boz halini aldı. Yapıyoruz bozuyoruz, yapıyoruz bozuyoruz. Her bir milimini ezberledik ama bi türlü ilk seferde doğru yere yerleştiremiyoruz parçaları...

Çok bilinmeyenli denklem olduk, süper hazırlandığın sınavda cevap anahtarını kaydırmış gibi bi sersem olduk... Gürül gürül akan bir şelale olduk, deli dolu dört nala koşan bir vahşi at sürüsü olduk.

Şhhhhh...  Telaşe yok. Herşeye rağmen umut var.
Dün minnak abiye vurmuş. Abi bunu almış odasına götürmüş. "Babasının onunla konuştuğu gibi" karşısına alıp oturup konuşmuş(!) Hatalarını anlatıp, hatasını düşünmesi için 15 dakika koltukta oturma cezası (!) vermiş. Minnak ne mi yapmış? Oturup (annem teyid etti) hatasını düşünmüş. (hahah! düşünmüşmüş)

Neymiş? Birinciyi usulünce büyüt, diğerleri peşinden gidermiş.
Neymiş? Çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Neymiş? Su akar yolunu bulurmuş.
Neymiş? Anne-babalık mezuniyet ümidi olmayan bir okulmuş.... 

12 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ahahha! Allah yardımcınız olsun oyipim.. Selim de ergenlikvari bir durumun içinde.. bilirim o itirazları ve diklenmeleri.. Allah'tan Kerim'de yok birşey:)

Selen dedi ki...

hahaha! vaaay, minnagin beslenmesinden sonra egitimine de el atti abisi desene!! yasadin kizim, daha ne istiyorsun ?

anne kaleminden dedi ki...

ya bizde de var sözümü dinlemedi ceza verdim uygulaması... 4 ve 2,5 lar.. zor işimiz zor :)

Yesim dedi ki...

Mezun olunmayan bir okul gercekten...

kara kitap dedi ki...

ben dün gece sizi rüyamda gördüm.daha doğrusu rüyamda face de gezinirken senin kucağında çağan yanında bora'yla çekilmiş bir fotoğrafına bakıp yorum yazıyordum. hayalimde seni omuzunda koyu kızıl saçlarla düşünmüşüm, öyle gördüm. çok güzel görünüyordunuz. :)) bugün de bu fotoyu görünce kendimden korktum şimdi.malum mu oldu ne! :))

Defne Soysal dedi ki...

Minnaklar çok şeker. İkisi de küçük adam rolunü oynuyor şimdi. Anne babaya da seyretmesi kalıyor. İşin ilginç tarafı bu hayhuy içinde nasıl zaman geçiyor anlamıyorsun, bir bakmışsın evden yavaş yavaş ayrılıyorlar. Yine kalıyorsun başbaşa eşinle. Bu günleri doya doya yaşayın.

Leylak Dalı dedi ki...

Oy oy oy daha dur, evlenmeye falan kalksınlar da neler oluyor görürsün:)) Bakınız: Şekil ben...

Elifinelizi dedi ki...

hihihhi büyümüşte küçülmüşler ,
ergenlerle uğraşmak zor zanaat :)

Anne İş'te dedi ki...

ben 35 kızım 3;daha dün anneme "ne olacak bu küçük diktatörle işler "dedim..Annem güldü;ben 35 senedir başka versiyonuyla yaiıyorum:)))

Benden Bizden dedi ki...

buyudukce dertleri de buyuyor anlasilan. Aman Allah saglik versin de oipcan, hepsine var bir care... bkz son yazim...

Sittirella dedi ki...

Minnak'ı oturup ciddi ciddi düşünürken hayal ettim de bir an... :)))))))))))))))))))
Yerim o düşünen minnak'ı ben!
Abiye kocaman aferin verdim, maşallah, nazar değmesin.
Ne güzel evlatlar yetiştiriyorsun sen OİP'im :)
Darısı başımıza! ;)

OiP dedi ki...

Deli anne,
aman amin cümlemize:)) heyheyli adamlara kaldık baksana...

Selen,
Sorma, çok memnunum valla:))

Anne Kalemi,
Eee büyük olunca, anne babadan hafiften bir rol çalma oluyor sanırım.

Yeşim,
:) hayatın kendisi gibi...

Kara Kitap,
korkulur senden. valla beni de doğru görmüşsün, kızıl değil kestane sadece. O da rüya ortamı ya ondan galba:))

Defne,
Ya sorma... en zoru da tekrar yalnız kalmak sanırım.

Nurşen,
Oyoyoyyy bilmem mi?! Allah yardımcın olsun:)

Elifinelizi,
hem nasıl, hem nasıl...

Anne İş'te,
Hahahaa :)) süper cevap süper!

Benden Bizden,
Çok doğru bir söz o. Allah sağlık versin de, hepsi halloluyor sonuçta.

Sittirella,
Amiinn Sittirellam. Darısı başına, dizi dizi, sağlıkla inşallah:)