Sayfalar

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Dev kahkül gerçeği :))

Hahahah! İşte size DEVVV KAHKÜL! :))


13 yorum:

Blogcu Anne dedi ki...

Burdayım!

Kuaförün "kendi saç renginiz sizi boğuyor, bunu biraz açalım" gazına gelmiş ve şimdi kendi saçını özleyen birisi olarak buradayım!

Nihan Sarı dedi ki...

dev kahkül kestirelim mi oip,ne dersin:)))))))))))))))

beste dedi ki...

no country for old man filmindeki javier bardem gibi olmus:)

OiP dedi ki...

Elif,
Yalnız değilsin:)) bkz

Nihan,
:D)) ahahah kestirelim hadi!!!

Beste,
:)) onun az abartılmışı.. az ama:))

Sittirella dedi ki...

İki tutam cılız saçım var :)
Dev kahkül kestirirsem olsam olsam ''sırf kahkül'' olur halim :)
Siz gidin, kestirin ben size ''pek yakıştı'' derim :)))
Kuaför gazıyla pembe pembe gezmişliğim vardır ama, o ayrı :)

OiP dedi ki...

benimki desen düz durmaz, dalga dalda her biri bi yana. cıks... kahkül bana da gelmez :))

Sittirella dedi ki...

Vazcayalım biz en iyisi :)
Durduk yere bakış açımızı daraltmaya gerek yok :D

Anne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Anne dedi ki...

daha önce de burdayız demiştim bu posta, içimdekiler daha bitmemiş iyi oldu konuyu tekrar açtığın..

hamileliğimde mis gibi uzatıp nihayet boyasız kendi saçlarıma ulaştım dedim..

ürke tırsa kuaföre gittim.. ne istediğimi anlattım..

kırıklar gitsin aralara sarı gölgeler atılsın.. anladım bana bırak dedi..

saçlarım kat be kat,rengi güneşlerden sarı.. benim içim kapkara..

iki bebemi düşünmesem boğacam adamı o kadar yani..

Ozgur dedi ki...

Ben varım ben. En son bir tuhaf kesildi saçlar. Geziyorum öyle...

Bir kere de kendi rengine boyattıydım nasıl bir gaza gelmeyse.

KelebekGibi dedi ki...

HAHA cok eglenceli olmus :D
Hic sevmedim dev kahkülü dünyayi genis bakis acisiyla görmek varken :P

dial m for makeover dedi ki...

aaa bu benim lan :(

Adsız dedi ki...

Bnde gaza gelip ml gibi kahkül kestirdim kısacık oldu aq