Sayfalar

12 Mayıs 2011 Perşembe

En iyi yaşlanma karşıtı nedir?

Karşımda orta yaşın biraz üzerinde, yaşının güzeli bir kadın oturuyor.

"İki kadın biraraya gelince" geleneğine ihanet etmiyor, güzellik, bakım, doğallık, yaşlanma üzerine koyu bir sohbete dalıyoruz. İkimizde botoks, silikon vs her türlü yapay girişime karşıyız. 

Bana bugüne kadar duyduğum en güzel laflardan birini ediyor:
"Gülmek, çizgileri, kırışıkları kapatır, kadını her yaşta güzel gösterir. En iyi yaşlanma karşıtı gülmektir" diyor.

Yüzüne dikkatlice bakınca kocaman gülüşünün ardına saklanmış derin kırışıkları farkediyorum ve gülerek yaşlanmak istiyorum.

11 yorum:

yeliz dedi ki...

biliyor musun oip ben çok güldüğüm için yaşlandım:( evet fazlaca gülümseyen ve hep gülümseyen bir insan olduğum için gözlerimin kenarları otuzumu geçer geçmez kırıştı. üzülüyorum çünkü görünüşe önem vermek gibi bir defom var:(
ama bakış açısını çok çok sevdim.

FrenkÜzümü dedi ki...

En iyi yaşlanma karşıtı güneş koruyucudur, güneşten korunmaktır. Gülmek de bir insanı en güzelleştiren şeylerden biri zaten. :)

Sittirella dedi ki...

Yüzümüz hep gülsün de, ister güzel ister çirkin yaşlanalım :)
Yeter ki, içten, kocaman, sımsıcak gülümsemeler olsun hep yüzümüzde OİP'im.
Güzel bir nemrut olmaktansa, sırıtan bir çirkin olmayı yeğlerim :)

Defne Soysal dedi ki...

Bugün birileri yaş mı aldı ne? Mutlu hep gülen yaşlara...

Deli Anne dedi ki...

Ben yüzünde gülmekten çizgiler oluşan insanları çok beğenirim.. yani güldüğü için değil o çizgileri çekici bulurum.. Misal Kevin Spacey..

Benden Bizden dedi ki...

basligi okur okumaz cevap olarak ayni seyi yazacaktim.. gulmek kadar guzeli yok su dunyada.. gulelim, guldurelim :)

OiP dedi ki...

yorumlarım nereye gitti??? :o
:(

Sittirella dedi ki...

Sen üzülme OİP'im, yine bırakarız :)
Ne demiştim bir hatırlasam...
''İster güzel yaşlanalım, ister çirkin yaşlanalım; yeter ki yüzümüzden gülümsemeler eksik olmasın :) ''
gibi bi'şiler demiştim, al yine dedim :)
Haftasonun şahane geçsin kutukafa annesi :)

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Iste buna kendine guvenen kadin durusu derim.

Yuzden gulucukler hic eksilmesin :)

OiP dedi ki...

ya çok sinir bu blogger, uçurmuş hepsini :((
aman boşverelim, gülümseme eksik olmasın yüzümüzden! tralalala!!

yeliz dedi ki...

iznin olursa bu yazıyı link vermek istiyorum, sevgiler