Sayfalar

15 Mayıs 2011 Pazar

İtiraf

Seni aldatıyorum blog.
Seni her gün ve durmaksızın aldatıyorum.
Hem de bir değil bir çok platformla.
Twitter, friendfeed, facebook ve hatta instagram'la.
Sana yazmadığım, yazsam konu olmayacak tonla lafı onlara yazıyorum. Ve itiraf ediyorum ki seninle paylaşmadığım nice fotoğrafı da...

Devamı da var....
Arkadaşlarımı da oralardan takip eder oldum. Bir like'a bir retweet'e sattım seni. Diyecek sözüm yok ne desen haklısın.

Mobil araçlar çıkardı beni baştan. Cep telefonum sebep oldu bunlara. Seni de ihmal etmemeye çalışıyorum biliyorsun. İlk göz ağrımsın, nasıl inkar ederim. Nice dostlar edindim sayende, tanındım, takip edildim... Dertleştik, güldük ettik..

Sakın ha, korkma... Seni terketmeyeceğim.
Şu sıralar sanki biraz boynun bükük kaldı gibi geldi, ondan söyleyeyim dedim.
Seviyorum seni köfte :))

5 yorum:

kara kitap dedi ki...

blogun da seni seviyor bilesin. :)))

ben blogları tüm sosyal alemden daha çok seviyorum.

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

olsun biz seni her bir taraftan takip ediyoruz:))) ama tabii buranın tadı başka. eskisi gibi ebru şallı kritikleri ve bir bloggerın anatomisini hep ama hep görmek istiyoruz. genel konuştum ama genelde böyle olduğunu biliyorum ondan:)

Sittirella dedi ki...

itiraf.com'a dönmüş burası :)
İlk göz ağrısı unutulmaz, atılmaz :)
Çok çalışman lazım, çoooook OİP'im.

Hilal dedi ki...

bloğun özlüyor ama seni.
sen yine de fazla bekletme :))

OiP dedi ki...

Kara Kitap,
Blogların yeri ayrı elbette. Bende blogumu ve sizleri çok seviyorum:))

KCK,
onları ben de sizin kadar çok seviyorum. devam edicem söz:)
sevgiler

Sittirella,
off off, sorma :))

Hilal,
buralardayım merak etmeyin:))
sevgiler