Sayfalar

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Kafa

7 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

haklısın.yada eşlerimiz gibi biz de evi rahatlama yeri olarak görebilsek.oraya buraya yetişmek zorunda olmasak :)

Anne dedi ki...

ahh ahhh..güzel şeyler dükkanı da sende haklısın oipcim.. işteyken eve gitsem pijamalarımı giysem uzansam koltuğa boş boş tv izlesem rahatlasam derdim.. şimdi hep evdeyim anacım,pijamalarda neredeyse hep üstümde,tüm gün boş boş miki fareye bakıyorum ama rahatlayamıyorum :) bir yerde terslik var ama..

bilge ve annesi dedi ki...

kesinlikle ne güzel olurdu, şöyle salaş, sulaş:)

Selen dedi ki...

:) Ev kafası diye birşey var ki.. Sadece devreye girmesi bazan biraz zaman alabiliyor. Bazan boynuna sarılan minik kollar yetiyor, bazan o da yetmiyor, bir kadeh kırmızı şarap takviyesi gerekiyor. Çok paslanmışsa sıcak banyo ve mum ışığı da işe yarar.

Sittirella dedi ki...

Bence ev kafasının yanında ''kızıl saçlı kafa, röfleli kafa, topuzlu kafa, makyajlı kafa'' gibi çeşitler de olsaydı :)
Yok saçımızı yapıcaz, yok rujumuzu sürecez diye saatler harcamazdık.
De mi ama OİP'im? :)
Keşke her şey sök-tak olsa da istemeyen parçayı cart diye değiştirebilsek :)

babycakes dedi ki...

ben bu fikre bayıldım:)) yeni barbie bebeklerde de bu var:) çocuklarımız kıyafetlerini giy çıkarla yorulmasınlar diye (nasıl bir tezatsa artık) barbilerin çilınk gerdanla beraber kafaları çıkıyor:))) maksat bol barbie bol para:)) yaaa konu kafa değiştirmekti ben bir anda barbielere takıldım pardon:))

KelebekGibi dedi ki...

En cokta bayanlara iyi gelirdi böyle bir kafa. Helede calisan ve cocuklu bir bayansa bu. Belki gelecekte bir ürün cikar vee gelince uygulayip direk rahatlanilir falan :P