Sayfalar

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Kuruluştan Günümüze Olmadık İşler

Başlığa bakınca çok kurumsal gibi bir yazı sandınız ama değil.

Bilgisayarda arşiv dosyalarına bakarken, 2006'dan bu yana blogum için hazırladığım headerları buldum. Böyle bir arada görünce çok hoşuma gitti, pek duygulandım sormayın.
Belki aranızda hatırlayanlar çıkar bazılarını.




  



Epeydir blog temasını, sayfa tasarımını değiştirmedim. Aslında çok istememe rağmen bir türlü girişemedim. Yeni birşeyler denemek istiyorum. İlk fırsatta!

9 yorum:

Anne dedi ki...

ne enteresan, daha bir kaç dakika önce blogumu yerle bir edip eski ayarlarıma dönmeye çalışırken yeni post yayınladığını gördüm yazını okumadan içimden "tek kurtlu sensin,herkes postunu yazıp gönderiyor" diyordum ki ;) çok şükür yalnız değilmişim..

yenilen oipcim her zaman ferahlık vardır.. ben bazen ferahlıktan bayıltıyorum kendimi ama neyse :))

çakıltaş dedi ki...

hepsi de ayrı bi güzelmiş!

öykününannesi dedi ki...

3.de bulmuşum seniii :)

Feyza dedi ki...

Bence bu hali şahane :)

Sittirella dedi ki...

Yepisyeni bi'şiler lazım her daim :)
Olmadı dön eskisine... bazen değişiklik şahane oluyor :)
Bu halini her ne kadar sevsem de.

Cincüce Banu dedi ki...

Ben en sonuncuda bulmuşum. İlk ikisine de bayıldım. Retro OİP :)
yenilik iyidir. Yenilik insana canlılık verir. Bakalım bir sonrakinde nasıl gülümseteceksin bizi? :)))

OiP dedi ki...

anne,
aman iyi ediyorsun. yenilenmek iyidir, tazeler insanı, mis gibi ferahlatır:))

çakıltaş,
teşekkürler:))

tuğçe,
aman iyi, çok şey kaçırmamışsın demek :D

feyza,
:)çok teşekkürler

sittirella,
vefalı dostum,canciyerkuzusarmam:))
bende çok seviyorum bunu. ondan vazgeçemiyorum ya işte...

banu,
her birini ayrı sevdim. ikinci favorim:)) du bakalım daha neler olucak. az sonra! bu blogda!:))

battodol dedi ki...

oipim ne güzel headerlarmış böyle,
ben seni çok geç tanımışım herhalde bunları hiç görmemişim :)

OiP dedi ki...

Battodol,
varsın geç olsun, buluştuk ya sonunda:))