Sayfalar

8 Mayıs 2011 Pazar

Roller

20 yorum:

Gulcin dedi ki...

Ne de guzel anlatmissin yine.
Anneler gunun kutlu olsun OIP ve sevgili annenin de anneler gunu kutlu olsun.
Nice guzel yillara umarim once saglikla.

PS: bir an, annem ve anneannemi gorur gibi de oldum. Hayat dongusu degil mi...

Sittirella dedi ki...

Anneciğinin ve senin anneler gününü kutlarım OİP'im.
Hakikaten roller değişiyor zamanla, ne garip değil mi?
Dilerim yokluklarını asla hissetmeyiz.
Sımsıkı sarılır, üstüne de öperim :)
Gününüz güzel geçsin.

Anne dedi ki...

senin de kutlu olsun Oip'im.. aynı döngüyü yaşıyoruz bizde annemle..

umarım çabuk iyileşirsin dondurma mevsimi geliyor .. moda da ali usta bekler hepimizi :)

sevgiler..

Syhn dedi ki...

hayırlı evlat!
annelerimizin anneler günü kutlu olsun...

Ozgur dedi ki...

anneler gününüzü kutlarım pamuklar ailesi:)
kocaman sevgiler...

OiP dedi ki...

Gülçin,
Hayat döngüsü böyle gerçektende... teşekkürler ve sevgiler

S.Ella,
Canım Sittirellam. Tekrar çok sağol güzel dileklerine. Çok öpüyorum. Sevgiler

Anne,
Sana da kolaylıklar diliyorum.
Ali Ali diye sayıklıyorum kaç gündür. Fındıklısından istiyorum:)) Sevgiler

Syhn,
Teşekkürler:))

Özgür,
Bizde sizi kutlarız efem:)) Sevgiler, öpücükler

LaTiFe dedi ki...

Fırk fırk fırk :( hayır çizim ve herbişii çok güzel ama anladın sen onu :(

Yelish dedi ki...

ne guzel anlatmissin OIPem ya...
aaaah ah .

aysema dedi ki...

Gözlerim dolu dolu baktım kutucuklara... Bu kadar güzel anlatılırdı ancak.
Tüm annelere sağlıklı, mutlu yaşlanmalar dileğiyle kutluyorum sizin ve annenizin gününü...

bilge ve annesi dedi ki...

Bir tanesin sen OİP annenin, senin ve tüm annelerin anneler günü kutlu olsun

anne kaleminden dedi ki...

evet yaaa... işte hayatın çarkları böyle dönüyor...

kara kitap dedi ki...

en güzel anneler günü tanımı olmuş. bu sefer buruk bir gülümseme yerleştirdin yüzüme. umarım senin evlatların da senin gibi hayırlı ol. annelerinin yaptığı fedakarlıkları unutan nice evlat var.

geçmiş olsun bu arada. revir cumhuriyetinde umarım herkes iyileşmiştir artık. bu aralar işlerim çok yoğun, yine de ara ara girip bakıyorum sevdiklerim yeni şeyler yazmış mı diye ama yorum yazamıyorum.

beste dedi ki...

cok guzel ve duygu yuklu olmus bu cizim OIP'cim, sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sizin de anneler gününüz kutlu olsun. Ne kadra çocuklarımızla olsak da anneler günü banahep kendi annemin yanında olmalıymışım hissi veriyor,gurbette olunca çok özlüyorum belki ondandır.Sevgiler

zssm dedi ki...

inşallah hepimiz bu kadar hayırlı evlatlar oluruz...
çocuklarımız da bize hayırlı evlat olur...
uzun zamandır vakit buldukça seni takip etmeye çalışıyorum...
çok güldüm, yeri geldi sana katıldım, katılmadım, ama ilk defa bu kadar etkilendiğim bir çizim oldu...
ellerine sağlık...
anneler günün kutlu olsun...
kocaman sevgiler...

Fulya dedi ki...

o kadar güzel anlatmışın ve o kadar güzel bir evlatsın ki her zaman bugünlerinle gurur duyacaksın, senin için seviniyorum..

OiP dedi ki...

Latife,
canım.. teşekkürler. anladım anladım..

Yelish,
sağol canım benim.

Aysema,
çok teşekkürler, sizin de anneler gününüz kutlu olsun.

Bilge ve annesi,
çok teşekkürler, utandım :I

Anne Kaleminden,
malesef...

OiP dedi ki...

Kara kitap,
bazı gerçekler iç burkucu ama napıcaksın, hayat işte...
teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerine.
öpüyorum

Beste,
çok teşekkürler Bestecim...

Çocukla çocuk,
gurbet zor. bir an önce kavuşmanız dileğiyle:)

ZSM,
ne içten bir yorum. çok teşkkürler. sevgiler

Fulya,
:)) ağzım kulaklarıma geldi okurken yorumu. çok teşekkürler
sevgiler

Deniz dedi ki...

Ağlattınız beni durduk yere...

gönül dedi ki...

yaaa gözlerim doldu sabah sabah iş saatinde