Sayfalar

26 Mayıs 2011 Perşembe

Gelini öpebilirsin

Bunu az önce telefonda konuşurken çiziktirdim. Masama oturmadan hemen önce bol bol gelinlik, düğün vs. fotoğrafına bakmıştık da arkadaşlarla.

Baktım da, yurdumda bu düğün, dernek işleri epey bir değişti, modernleşti hatta batılılaştı. Gülmeyin, darılmayın, etmeyin ama bu yeni icatlar çok özenti, çok eğreti geliyor bana. Geri kafalı mıyım neyim?

Yani o süslemeler, çiçek atmalar, pozlar, dudaktan öpüşmeler, nedimeler falan değme Holywood aşk filmlerine taş çıkarak kıvama gelmedi mi sizcede?

En güldüğüm de ne biliyor musunuz, tüm bu cool triplerin üzerinden daha yarım saat geçmeden "Fidayda"nın eşsiz ritmine ve damarlarındaki asil kıvrak kana teslim olup göbek atmalar, gerdan kırıp, bel bükmeler. Hatta ve hatta "Yeşillim" ile kan ter içinde batının modernizminden jet hızıyla ata sporu "halay"a çark etmeler. "Ayyy ben oynamayı hiç bilmiyorrrum ammaağğğ" diye başlayıp, alnında 50'lik banknotlarla biten nafile itirazlar.

Hugh Grant'likten Mustafa'lığa, Cameron Diaz'lıktan Nurhayat'lığa, bir oyun havası mesafede olduğumuzu bilelim...

Hadi hep beraber halay çekerek çıkalım bu posttan :)

Not: Baby Shower'ları da görmedim sanmayın ;)

24 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Düğün sonunda hep bir ağızdan söylenen ve hatta oynanan 10.Yıl Marşı'nı da unutmayalım:))

Nihan Sarı dedi ki...

hahha süper tespit.

Pino dedi ki...

oturmaya mı geldik! hoppaaaaaa la laal aaaaa tey tey tey :D

huysuz dedi ki...

hehe :) al benden de o kadar be OIP. (gerikafalı ve ayrıca da uyuzum evet)
bir nedime olayını, iki doğmamış bebeğe bissürü hediye getirilen şu beybişağvır olayını pek sindiremiyorum ben içime.
bir de bekarlığa veda var tabi.gayet kartlamış ve fakat kafasına duvak takıp feysbuk için poz vermekte beis görmeyen yurdumun modern kadınına ne diyeyim ben şimdi :) şen ola!

derya öz dedi ki...

Ya oyyip, bir de ilk dans için aylar öncesinden gidilen tango ve vals kurslarını da unutmayalım.Sonraa bunun bekarlığa veda partisi var,şık mekanlarda arkadaşlarla kına gecesi kutlamaları var,varoğlu var.....

Gulcin dedi ki...

kesinlikle katiliyorum. bir de o telasede insan kapilip gidiyor sonra ne bu ya diyor. hepsini yapmamis olsam da laf aramizda bir kismini ben de yaptim ama hepsini degil OIP kurtarir miyim buradan :)

YILDIZ dedi ki...

Harika tespitler;)

Nihan Sarı dedi ki...

gelin böyle tatlıysa herkes öpmek ister pek tabii

gizem dedi ki...

Ben de katiliyorum. Bu dugun kliselerinden cok biktim. Kendim henuz evlenmedim ama kliseler yuzunden sogudum bu islerden.

A-H dedi ki...

hersey bir yana gelin super olmus super :)))
sen hep gelin kutukafalar ciz bize ;)

Selen dedi ki...

hahaha! harika! damarlarımdaki o oynak kanı seviyorum ben be OiP! Göbek atmadan düğün olur mu?

Limonlu Turta dedi ki...

Çok doğru tespitler, çok güldüm. Bilhassa şu bir göbek havası mesafesinde koptum ben.
Ne babyshower yaptım ne de nedimem oldu. Zaten 37 yaşında evlenmiş biri olarak bütün bunları yapmaya ne zihniyetim ne gönlüm ne de vaktim müsaitti:) Şimdikiler sadece ambalaj sanki...
Not: Ben de fazla eskimişim yahu:)

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

Can Dündar'ın böyle bir yazısı vardı. Sabah UE, Gülben'in Ben Sana Abayı Yaktım şarkısında dans ederken bana da emri veriyordu. Oyna Anne:))
Yandan OİP, öptüüüm

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Benim yorum biraz oyun bozanlık olacak ama affınıza sığınıla. Ben sayılanların hiçbirini yapmadım. Burun kıvırdığımdan değil bana uyan şeyler olmadığından aslında. Neyse ben evlendikten bir hafta sonra en yakın arkadaşımın düğününde gelin çiçeğini attığında bütün bekar kızlardan önce ben koştum çiçeği kapmak için. Evliyim, hem de bir haftalık. Maksat eğlence olsun. İşin özü bu bence, eğer keyif veriyorsa gerçekten, eğlendiriyorsa, gösteriş yapacam diye zorlanmıyorsa, yapıver gitsin gönlünün istediğini.

Sittirella dedi ki...

Nerde benim halay başı mendilim? :)
Tey tey tey! :)))
Yerim-yutarım o gelini ben.

İkiz Annesi dedi ki...

Haklısın sonuna kadar cool olayım derken komik oluyorlar ama farkında olmuyorlar:))

evimin dekoratörü dedi ki...

Haklısın, olay şov biznız için yapılıp faceleniyorsa komik duruyor. Çok özenti beybişavırlar da öyle.

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

bende yeni dönem şeker hamuru kaplı pastalar ve saçma sapan temalarla kaplı gurabiyeli doom günlerini sevmiyorum :) Fotoğrafçılığı hiç katmıyorum çünkü eline makina alan bi blog açıp bilmemne photography diye işini yürütüyr fln filan.

Çiğdem Sülün dedi ki...

Oysa ne güzel bizim düğünlerimiz , davullarımız ,zurnalarımız , kınamız ... Ama yok özenmeden duramıyoruz işte .. Çok Amerikan filmi izlemekten bütün bunlar ...

Magissa dedi ki...

hay ağzını öpeyim Ashley! Aynen katılıyorum.

OiP dedi ki...

unutmuşum bak o kırmızı duvaklı kınaları, tişörtlü, garip aksesuarlı bekarlığa vedaları falan:))

şurda bi kaç eski kafayız, bıdı bıdı söyleniyoruz yaşlı kadınlar gibi:)) heheh:))

defneyleyasamak dedi ki...

nefesim kesildi okurken :))))

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Magissa 'nın bloğu yokmu yea ?