Sayfalar

20 Mayıs 2011 Cuma

Temizlik Günü

Bu aralar eskiz yapmaya vaktim var. "Eskiz" diyince çok havalı oldu bak. Havasında olmasam, mesela "bol bol resim çiziyorum" da diyebilirim. Ammann! her ne ise işte çiziyorum.

Yukarıdakini bugün yaptım. Bloga koyayayım mı koymayayım mı diye kararsız kaldım. Artline ile direkt çizdiğim için bir sürü hata oldu. "Dur bi daha özenle çizeyim öyle koyarım" diye düşündüm. Sonra da "deli misin ne tribe giriyorsun, sanki büyük performanslar peşindesin" diyip koyverdim.

Uzun lafın kısası işte çizim işte post :)) Bakın bakalım beğenecek misiniz?

13 yorum:

kutupayusu dedi ki...

süperrrr

Benden Bizden dedi ki...

zupper olmus :)

Nihan Sarı dedi ki...

bir çizerin ilk yapması gereken çizdiklerimi paylaşsam mı acaba diye düşünmemektir. ve bu gerçektir:))uluslararası çizer mantığıdır. masterlık günlerim geldi aklıma bi an.:P şimdi bende pek havalı oldum mihihihi

OiP dedi ki...

Kutupayusu & Benden Bizden,
Çok teşekkürler :))

Nihan,
Masterım:)) hala masterımsın sen benim. çizer olayım da uluslarası kalsın :)) her seferinde düşünüyorum ben her! :))

kara kitap dedi ki...

alemsşn sen ya, gece gece koptum yine. :))))

bunları saklama bizlerden oipcan, arap sabununa çok güldüm.minik minik heryerini doldurmuşsun,her köşesinden espri fışkırıyor.

bir daha bunları sakladığını görmiyim,darılırım bak. çizdiğin herşeyleri koy bloga,bizleri mahrum etme.

OiP dedi ki...

Kara kitap,
dur ayol sinirlenme, darılma, helecanlanma. koyucam hepsini söz. mucks:))

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

:D Aynı annem yahu aynısı.Ben haftaya Türkiye'ye gidiyorum diye kadın 15 gündür kırklanıyor evde :)) Yıkanmadık hiiiiiçbirşey bırakmamış.Yazlıklar kışlıklar yastık yorgan koltuk yüzleri havlular yatak pedleri paspaslar halılar duvar ve kapılar hatta camlar aynen böyle abartıyorsam sınıfta kaliim :D İnsanlar yurtdışına gidince anasına babasına çikolata peynir alır gerçi bende alıyorum ama anneme ilk aldğm şeyler dolap içi kokusu salon için nat-geo çay ağacı esansları,jel-o stick kokular :D Ev artık ışıldıyordur eminim ama sen gelene kadar daha yıkanacaklar var diyor. :)))) Kesin ev terliklerini ayakkabıları vs yıkıycaktır.

ceydabural dedi ki...

havalı olsun eskiz de :) bir de süper olmuş

Sittirella dedi ki...

O yüzyıllarca çıkmayan kalıcı parfümün çiçeklerine kurban olsunlar :)
Sen paylaşmayacaksın da ben mi paylaşacağım OİP'im?
Senin kaleminden çıkan her şey güzel.

kara kitap dedi ki...

bu çizimin beni gaza getirdi hafta sonu temizlik yaptım.bugün pazartesi ve ben pelte gibiyim.bugün işyerinde dinlenmeme izin versinler lütfen... :))

anne kaleminden dedi ki...

çok güzzeeel.. çok komik ben çok beğendim :)))

temizlik dedi ki...

güzel...teşekkürler :)

deryik dedi ki...

"başlayınca duramıyorum!" harika, bizim evde 2 tane var hatta :)