Sayfalar

17 Mayıs 2011 Salı

Zaman zaman, ımmmm o zaman...

19 yorum:

Ozgur dedi ki...

Kıyamam oipim.

Anne dedi ki...

ey allam allam,
o zopanın sesi de ne öyle :))))

ayrıca hepimiz oipiz üzülme..

kendine ayırdığın zamanı bizimle paylaştığın için kendi adıma teşekkür borç biliyorum oipcim..


not:ben en çok kutunun topuklu ayakkabısını seviyorum ..

bolkepce dedi ki...

Son günlerde benim de bu ve benzeri sebeplerden dilime dolanan şu şarkıyı hatırlattı bana bu kutu kafa: "Parçalandım ve her bi parçamı ayrı yere bıraktım."
Geniş zamanlar dilerim :)

bokbocesii dedi ki...

ayy cok guldum :)))bende de var o sopadan.

fırsat bu fırsat soliyim dedim.4.5 yasındaki yegenim Bade bir kar masalına bayılıyor.Masalın tamamını ezberlemis durumda.Bir yaz masalı yok mu yakınlarda acaba?

Gulcin dedi ki...

:) Zopa inceymis de OIP tuh :( Anne'ye katiliyorum o incecik zopadan bize de zaman ayirdigin icin cok tesekkurler

bilge ve annesi dedi ki...

Ay kıyamam sana ve hatta kendime aynen tarif ettiğin gibiyiz yaw

beste dedi ki...

blog arkadaslarina zaman nerede? :)

derya öz dedi ki...

ahahaha aynennnn OIP, hayır bende bi de çocuk da yok daha:))) olsa demek ki zopa da gidecek:))) İyice göçücem:))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ah o zopa!Yetmiyor işte bu hayata!

kara kitap dedi ki...

bu "nerdesiniz" serisinden değil mi?

kendine ayıracak zamanı ince bir dal kadar olanlar nerdeseniiiz?

burdayım.burda. :)))

Adsız dedi ki...

Hahaha:) Ben de yeni dogmus bebekle o zopadan bile yok Oipim, haline sukret":) Sumeyye

A-H dedi ki...

hahahaha koptum yahu oip :)))
bize anca zopa zaten :D

gönül dedi ki...

hepimiz zopayız

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

o zopa da makyaj yapmak/silmek, duş almak ve kahve yapmak, bir dilim pasta/çikolata yemek için.
Ama şanslıysan uzun süre biriktirdiğin zopaları kuaför/manikür/pedikür olarak toplu halde de tüketmek elinde...

OiP dedi ki...

Özgür :)) canım...

Anne,
ya o nasıl söz, ne teşekkürü??benim için sizlerle olmak büyük mutluluk:))

Bolkepçe,
"geniş zamanlar dilerim" :)) haha pek güzel bir temenni
teşekkürler

bokböceesi,
Bade'yi çok öperim:)) var mı ki? bilmem ki?? o_O

Gülçin,
zopa bile sayılmaz çubuk o çubuk:))
sevgiler

Bilge ve annesi,
hepimiz aynıyız galiba:))

Beste,
zopada gizli. sihirli zopa o ;))

Derya,
çocuk olunca bana staja gel o vakit :))

Kitap Kurdu,
:)) yetse de zopa, yetmese de...

Kara Kitap,
değil gibi öyle gibi :))

Sümeyye,
Sen daha dur, biraz büyürse görücen zopanın hasını :)) ohh mis gibi bebişini öperim bezelyelerinden:)) sevgiler

A-H & Gönül
:))

Özge,
vee uslu bir kız olursan vakit bulup hobilerinle ilgilenebilirsin :))

♥Unicorn♥ dedi ki...

blogunu yeni keşfettim sayılır.çizimlerin inanılmaz güzel.bir dergide çizimlerini görmeyi çok isterdim :)

OiP dedi ki...

unicorn,
çok teşekkürler, bir gün bir dergide çizebilmeyi çok isterim gerçekten :))
sevgiler

eflatunkedi - nisaercan dedi ki...

Allah'ım kahkahalarla güldüm okuyunca :D :D :D
atıcaklar beni işten yeminlen.
kopamadım blogundan mayk bi yandan anatomiler bi yandan, bişey değil gülmesem iyi. gülünce çok dikkat çekiyorum ya ondan şeyedemiyorum.

sen neymişsin be kadın :) beni benden aldı bu blog :)
hala da tısır tısır gülüyorum, nefesimi tutarak (pıkkhkkhh)

OiP dedi ki...

nisa ercan,
teşekkürler:)) gülmek güzel şey, sal gitsin:D))