Sayfalar

2 Haziran 2011 Perşembe

Denize uçak düşüyo!


Dün Antalya'ya gittim iş için. Yolda, defterimi karıştırırken, yukarıdaki çizimde görüleceği gibi defterimin hep arkadan bittiğini gördüm. Bu defterleri (havalı söylemek isteseydim moleskine derdim ama demiyorum (!) dikkat ederseniz) aslen iş için kullanıyorum (yalana bak). Tasarruflu bir lise öğrencisi gibi ön tarafa iş ve toplantı notlarımı alırken, arka tarafa da fırsat oldukça resim çiziyorum. (peki tamam nerdeyse hemen her  toplantıda)

Böyle böyle daha doğru düzgün bişey yazamadan bitiyor cağnım defter.

Bu deftere, toplantı gündemine, iş notlarına çizme etme işi çok sakat aslında, iyi bir huy değil benimki... Diyelim defteri toplantı odasında unuttum, birisi açıp "bu kimin la" diye baksa rezil olurum mesela.  Çünkü içinde şöyle şeyler var. Sanırsın liseli ergen anket defteri...


Ya da adam karşımda kendince ciddi ciddi birşeyler anlatırken, dalıp çizmeye başlıyorum ve bir an adamı çizdiklerime bakarken yakalıyorum ya, bu da hiç güzel olmuyor.

Böyle gayet ciddi falan bir iş insanıyım ya ben normalde, bu içimdeki çocuk mu dersiniz artık, sulu mu, zırtapoz mu, işte o herneyse, arada olmadık yerlerde atıveriyor kendini ortalığa.

Defterden nerelere geldik...
Hadi bu zırtapoz kaçar.
Nereye mi?
Makale yazmaya :))
Adiyos!

8 yorum:

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sizi okurken çok eğleniyorum :) olsun sanat ruhu o :)

evimin dekoratörü dedi ki...

Defterini ve çizerken seni yakalayan ciddi adamların da bilmediğimiz çok çılgın yanları olabilir OİP. Sende bunları biliyormuşcasına adama göz kırp ve geç. İşe yaramazsa en fazla bir gözün morarır :))

Anne dedi ki...

çok artistik çizimlerim olmasa da, lisede sıra arkadaşımla senin kutu kafa tarzında karikatür bir tip uydurmuştuk..yıllardır bende sağa sola onu karalarım ..
bir gün arkadaşlarla toplantı odasındaki tahtaya çizip kakara kikiri yaptık,yazıları silmişiz de tipi silmeyi unutmuşuz..

genel müdürle birlikte patron geldi .."kim çizdi bunu " diye sordu gülerek "bu kim diye sorsaydı" durum çok fenaydı çok..

Anne dedi ki...

bu arada hande yener lady gaga olamamış ama gagalanlanmış gibi duruyor :)

kara kitap dedi ki...

defterine de ojene de bayıldım.ben de alıyorum defterlerden,ama hep boş duruyor.seninkler sondan da olsa bitiyormuş.zırtapozum benim :)) o defterlerin hepsini görmek istiyorum :))

Sittirella dedi ki...

Tüy dikmişsin ya... daha ne olsun? :)
Ellerine sağlık OİP'im :)
Benim durum daha sakat,bizdeki en lüks ofis zımbırtısı A4 boyutundaki kareli-spiralli defterler... gel de çiz şimdi!
Ben de diyorum neden çizim kabiliyetim gelişmemiş :P
Olsa bizim de böyle havalı, tırmısı tırmısı defterlerimiz(moleskine demiyorum bak)... uuuuuu, şimdiye Da Vinci olmuştum :)
O uçaktaki velete kızma sen e mi? Antalya'da hakikaten uçak denize düştü-düşecek diyen/ diye bekleyen tek o velet değil :)
4 gündür açım, uykusuzum, bir saçmalayıp gideyim dedim, git-tim.

Benden Bizden dedi ki...

bayildim bu yazina/cizine :)
seninle calismak super olurdu oipcim yaaa, var mi is bana gore? ;)

OiP dedi ki...

Güzel şeyler dükkanı,
teşekkürler:))
sevgiler

Evimin Dekoratörü,
ya da işimden olurum, ne var canım denemeden bileme ya:))

Anne,
:) hahah, el bu işte alışınca durmuyor... rezil olmaya ramak kalmış bu arada :D

Kara Kitap,
Defterler orda burda, keşke bir gü oturup derlesem onları. belki bir gün sana da gösteririm, kim bilir??:))

Sittirella,
niya aç ve uykusuzmuşsun ki??:(( yacık sana:(

Benden bizden,
hahah işte böyle sulu değilim ama eğlenceli ve motive ediciyimdir :D)) gel yamacıma gel