Sayfalar

22 Haziran 2011 Çarşamba

Görükmez Kadın

Hijyen peşinde heba olan yıllar...

10 yorum:

rosemu dedi ki...

Oiip süper bir hatunsun yaaa!! görükmez kadınn vallahi harikaa.. aklına, eline sağlık... hele o lafların bitirdi beni..

OİP seni seviyorummm muccuuukkss..
Yüzümü Güldüren Gahrımanımm beniiiim :)

bolkepce dedi ki...

harika, süpper. Ben de bunu sıkça yapıyorum da bir türlü kaybolamıyordum. Şimdi tam formulü iyice öğrenmiş oldum :))

derya öz dedi ki...

Ahan da anneeemmm:))))harikasın oyyipppp, çok güldüm gene:)))

Anne dedi ki...

aa annem!..ay oipcim iyi saatte olsunlara mı karıştın sen..
daha dün hem de izledim ben bu filmi..
kızım rahat bi döke döke çokoğğprensini yiyemedi.. ananesinin elinde meşhur ıslak sarı bez .. gel kızım ağzını siliiim,dökme kızım yerlere otur de ye yavrum otur da ye,yeni sildi annen yerleri sesleri eşliğinde..

ve yayıla yayıla oturan ben kötü kadın tijene yan yan bakaraktan..

Anne dedi ki...

oipcim yerlere basan o çocukcağızın tişörtünde ne yazıyo seçemedim merak ettim :))

(kutu annenin başındaki o yazması nasıl güzel bişi,çocukluğumu özledim:)

Elifinelizi dedi ki...

ne diyeceğimi şaşırdım harikasın :)
ayyy biran kendimi gördüm . ben görükmez kadın değilde, zehirlenmiş bir kadın oldum bugün:)
Ne zaman uslancaz bilemedim . İstemiyorum yıllarım heba olsunnn :S

Bugday Tanesi dedi ki...

Komikazeee :)

OiP dedi ki...

rosemu,
haha! çok teşekkürler, mucukslar benden!!
sevgiler

bolkepçe,
amanın deneme!:)) hahah!

derya,
anneni çok iyi anlıyorum :))

anne,
aah o titiz anneler. bir kırıntı için helak olanlar :))
*tişörtte "yanki" yazıyor:)

elif,
ben öyle nefesim darlanınca balkona koşuyorum:) yoğurt yemişliğim bile var!:)

buğday tanesi,
deme!!:))

Selen dedi ki...

Oip kopardın beni akşam akşam. Hijyen peşinde heba olan yıllar ha... :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

silinen yere basılmayacak okadaaarrrr.

birgün ben de görünmez olur muyum acaba? yer silme kovasına loc-domestos-bulaşık deterjanı hatta biraz yumuşatıcı misss