Sayfalar

14 Haziran 2011 Salı

Kadınlar Abartır

16 yorum:

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hahah süper aynen katılıorum kendimi gördüm özellikle 3. karede :) çok yaşa sen oip ya :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben de dördüncü sofrada yer almak isterdim,bayılırım yumulurum,ham yaparım valla :)

azna dedi ki...

Valla ben de ikinci karedenim :) gittim fuşya topuklu ayakkabı aldım yaaa :))

gezenti dedi ki...

ben de kendimi ikinci karede gördüm. Her yıl verdiğim kadar ayakkabı almazsam olmaz. Özellikle siyah ayakkabı ihtiyacı asla bitmez. Yüksek topuklusu, alçak topuklusu, babeti, önü açığı, arkası açığı, tamamen bantlısı uuuuu...

yeliz dedi ki...

selülit önleyici terlik aldım ben:) ama yürüyemiyorsun üzerinde günde 3 saat bunlarla yürü diyor. ulen günde üç saat yürüyecek olsam o terliğe niye ihtiyacım olsun:)))

Gulcin dedi ki...

buradayim :) cogunu yapiyorum hepsini yapmaya da adayim :)

Anne dedi ki...

asla abartmam aslaa... ayakkabı konusunda hassasım,ihtiyacım hiç bitmez,hiç.. hepsini almak için gerekli mazeretim vardır.. kışlık,yazlık,mevsimlik( bu da neyse)!.. ama ama ya çanta oipcim çanta.. siyah ayakkabıya siyah çanta evet ama deriye süet gitmez..rugana mat olmaz bu sevda bitmez :)) abartmam diyorum sana çağırma öyle beni..

sine'mden dedi ki...

ivettt...devam etsin...seviyorum bu halimizi ne var bunda :)))))

Leylak Dalı dedi ki...

Yutabilite ha:))) Şahanesin OİP:))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

oip süppersin.tesbitler harika :) yakalamışsın gene bizi :) hepsini yapıyorum :))

A-H dedi ki...

hahahaha salyangoz sumugune koptum yahu :D

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ben de o fuşya rengi ayakkabıyı giyip o kadınların gününe gitmek istiyorum tüm o yeminli tariflerden yiyeyim zayıf kalayım soranlara da yapım bu diyeyim olur mu:)

OiP dedi ki...

Berra,
hiç sekmez bilirim. teşekkürler:))

Buğday tanesi,
kim yapmaz ki?

Azna,
hahaah, her giyişinde beni hatırla o zaman:))

gezenti,
ne güzel saymışsın, al benden de o kadar!

yeliz,
:D ahahahaha! süpermiş bu bayıldım valla!

Gülçin,
gelecek bölümleri kapattın şimdiden demek?!:))

Anne,
çanta fenomeni bi tanıdığım var. hayretle izliyorum, ben hiç beceremem.

Sinem,
hiiç, komik sadece:))

Nurşen,
tenkyu leydim!

GŞD,
olur böyle vakalar, kutukafam yakalar!

A-H,
bööğk ama di mi?

Kiraz çekirdeği,
abarttın sanki?:))

aysema dedi ki...

Yiyin yiyin içerde çok var... Ha haa haaa!
Bir de misafir gittikten sonra arta kalanlar var, ye ye bitmiyor.

Sittirella dedi ki...

Ben bunu nasıl gözden kaçırmışım ayol? :)
Rahmetli dedemin değişiyle ''Sallengoz'' :)))
Karınca yumurtası yağı da var, hatırlatırım :)))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

popoyu küçük gösteren nerde satılıyor duyarsan gözünün yağını yiyim haber ver :D