Sayfalar

23 Haziran 2011 Perşembe

Kadınların Kabusu - 10

10 yorum:

Adsız dedi ki...

başıma geldi:(

Nagehan dedi ki...

Ay çok fena bu. Benim de başıma gelmişti ama görünmeyen bir kısımdaydı, başarıyla tamamlamıştım o günü:) Bu arada aklıma geldi bir kabusum. Çantadan para ya da herhangi bir şey çıkarırken aşırı heyecanlı pedin yere düşmesi :)

OiP dedi ki...

nagehan,
şanslıymışsın. hahah! ped çizilir bak! :D

Selen dedi ki...

ay aman, dusman basindan irak olsun. bu zamanda normal don giyen kaldi mi ki? herkes string giymiyor mu? e bu durumda ortaya camasir cikmaz ki... aman aman

OiP dedi ki...

Selen hakkaten doğru dedin:)) stringlisi çok acayip gözükür yahu:D))

yeliz dedi ki...

benim basenden patlama başıma geldi çok fena çok:)

Özge B. dedi ki...

hahaha!! yaşamış biri olaraktan ben bu kabusu çizdiğini ben nasıl kaçırmışım:))) çok yaşa OİP! hatta yazmıştım değil mi sana zamanında yaşadığımı!!! daha detay biliyor olmalısın o rezilliği:)

OiP dedi ki...

yeliz,
o yine usturuplu bi patlamaymış. şanslısın:))

özge,
hahah! hatırladım, yoruma yazmıştın:)))

Adsız dedi ki...

ben de patlatmıştım :) yere cep telefonum düşmüştü, eğilir eğilmez cort diye bir ses, caddenin ortasında sevgilimi bekliyorum baleye gidicez bi de, tabiki gidemedik, haa rezil olmadım zira kabanım vardı üzerimde. zaradan aldığım pantolonuda geri verip yerine çanta almıştım pek hoş olmuştu :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ben de başına gelen birini tanıyorum :D