Sayfalar

16 Haziran 2011 Perşembe

Kadınların Kabusu - 9

19 yorum:

Nihan Sarı dedi ki...

: D
bayağı irice bi hanım:))

gezenti dedi ki...

Hahahaha :))))
ayyy süper olmuş. çok güldüm sabah sabah. ama cidden kabusumuz...

ceydabural dedi ki...

süpersin sen sabah sabah güldürdün beni :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Muhahahaha diye güldüm abartmıyorum :) Sen çok yaşa emi OİP :)

battodol dedi ki...

hahhhaa oip süpersin:)
yalnız erkek versiyonlarının pek güneşi andırdığını söyliyemiycim bir felaket oluyor :)

noraashira dedi ki...

yaşasın çıtçıtlı atlet :)

Gulcin dedi ki...

ben de tam onu diyecektim :) yasasin citcitli tsortler atletler :)

Nalan dedi ki...

:)))) çok iyi:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

erkek olsaydı direk muslukçu derdim ama kadın oluca :D

Elifinelizi dedi ki...

hahaha çok güldüm:)))

mynameismelis dedi ki...

:))))))
alemsin oyipim :)

Cincüce Banu dedi ki...

Ah ha ha! Bunun bir de erkek versiyonu var ki... Amanın sakın çizme!

Bugday Tanesi dedi ki...

Ama kabusu da hakediyorlar canım. O etli butlu hanımlar giyiyor daracık donları sonra da dötü açılıyor diye utanıyor.

defneyleyasamak dedi ki...

Eti butu yok, çatal bu, bıraksan yerinde durmaz. Bıykkkk!
:)

A-H dedi ki...

kabus kismi gorunen catal degil poponun boyutu olmaliydi be oip :))))

Sittirella dedi ki...

Bi'de bunun çatal yerine babaanne donlu versiyonu var ki... evlerden ırak OİP'im :)

Adsız dedi ki...

Uuu beybi, bu gerçek bi kabus işte...

Hayatı karartan güneş..

Tuğba

OiP dedi ki...

erkek olanı (muslukçu :o) uzak olsun hakkaten:))

babane donu olanı aklıma gelmişti yeminle, böyle biraz daha estetik çizeyim dedim.

çıtçıtlı badi fonksiyon olarak iyi de, pek konforlu gelmiyor bana

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

güneş gibi doğmak haa.:D
string görününce iyi hoş, çatal görününce evlerden ırak :D