Sayfalar

7 Haziran 2011 Salı

Nerdesiniz?!

22 yorum:

battodol dedi ki...

varya ankara-istanbul arası uçakta bile uyurum çok pis uyurum oipim :)

OiP dedi ki...

valla uçak kalkarken bile uyuyan bi insanım bende:))

Merve dedi ki...

işte burdayımmm... tam da onu diyordum üstelik :)

mak100 dedi ki...

Ben diğer türdenim.. 10 saatlik yolculukta bile zombi gibi giderim..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

otobüste işten eve giderken ve okuldan dönerken fena uyku basıyo bana da :) çok durak kaçırmışlığım var bu sebepten bende buradayım :)

noraashira dedi ki...

asla uyuyamam :(

OiP dedi ki...

yorgunsam, daha yerime oturduğum anda kapanır gözlerim. bi keresinde uçak rötar yapmış, apronda öylece 45 dakka beklemiş, ben indik sandım meğer kalkmamış bile:)) teey ki ne teyyy!

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Geldim OİP'cim :P Beni küçükken otobüs tutardı, uyumaya alıştırmıştım kendimi. Şimdi her türlü uyurum :P Hatta şehir içi otobüslerde dolmuşlarda bile :P Rekorum ise 14 saatlik otobüs yolculuğuna otobüse biner binmez uyuyup yolculuğun sonunda uyanmak. Molaları bile fark etmemişim :D

Adsız dedi ki...

offf ne şahane insanlar var:) Nolur uçakta uyuyabilmek için ya da uçaktan korkmamak için bir kaç sebep söleyin:) 3,5 saatlik bi ryolculuk yapmam lazım ama ysf ysf:(
ayşe

serrose dedi ki...

ben ben ben iyi ki boyleyim yoks Osaka-Istanbul enaz 12 saat nasil cekilir?tabii vodka-visne yardimini da unutmayalim :)

bilge ve annesi dedi ki...

burdayım ofisi erken kapatıp zıbarma hayalleri kuruyorum sabah beri:))))

Anne dedi ki...

otobüs yolculuğunu hiç sevmeyen ve de hemen de midesi bulanan biri olarak anında uyurum oipcim..

ama uçakseverimdir..uyumam kolay kolay uçakta :))

Anne Café dedi ki...

her yerde her zaman:)

KelebekGibi dedi ki...

Bende hic uyuyamayan biri olarak uyuyanlari kiskaniyorum, gözümü kirpamam ve dogal olarak yolculuk daha uzun gelir..

bolkepce dedi ki...

Yıllar önce Ankara'dan İstanbul otobüsüne binmiş ve anlaşılan ikram yapılacağı zamana kadar dayanabilmişim ki şu şekilde uyandırıldım; Hamfendi Harem'e geldik. Elimde de boş bardak. Ne içeceğimi söylememişim bile :)))

FADİŞ dedi ki...

Belediye otobüsü,vapur, uçak, şehirlerarasıotobüs, dolmuş her yerde uyurum, yolculuk başladıysa kaparım gözlerimi molalarda uyanırım hatta bazen belediye otobüsünde bu uyuma yüzünden ineceğim durağı kaçırır son durakta tekrar otobüse binerim.

Handan dedi ki...

Otobüs terminalden kalkmadan uyurdum.

Bir keresinde inerken yanımdaki kadın bana baktı ve sıkkın bir ifadeyle "Sen de iyi uyudun ha" dedi :D

derya öz dedi ki...

Ahahaha,ben bi de bazen ağzım açık uyurum ki farkettiğimde çok utanırım:)))))) Ama tabi "eeeaaamaaannn" diye tekrar uykuya devam ederim.:))))

evimin dekoratörü dedi ki...

Hahaha, yorumları okurken koptum gülmekten :)Otobüste şöför uyuya kalacak korkusuna zombi olanlardanım, peki uçakta neden uyuyamıyorum, nasıl olsa copilotu var, otomatik pilotu var, onu anlayabilmiş değilim :(

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ben uyudum serviste ani frenle burnumu kırdım 3 sene önce - o zaman bu zamandır uyumamak gayretindeyim - ama bazen kendimi güvene alıp huzurlu bir uykuya teslim ediyorum vallahi:)) Haaa unutmadan bu uyuyanların ortak bahanesi "yol tutuyor" dur:)çevrem dolu bilirim...

OiP dedi ki...

:)) hangi birinize güleyim, şaşayım bilemedim... uyuyamayanlar çatlasın!

VMCLK dedi ki...

Ben okuldan dönerken minizde uyuyakalirsim, gözümü acabildigim yerde "neredeyim acaba" diye mahmur mahmur bakarken, eger coktan ineceğim yeri geçmişsem, ki hep oyle olurdu, panik yapmadan "ileride inebilir miyim" der, indikten sonra da kimse anlayıp gülmesin diye bir müddet daha ileri yürürdum :)))