Sayfalar

28 Haziran 2011 Salı

Röportaj Arkası

Flaş! flaş!
Bir Kar Masalı röportajında daha neler konuşuldu?
Habere yansımayan başka açıklamalar var mı?
Deniz'len OİP ne işler karıştırıyor?
Hepsi ve daha fazlası tam da burda!:)

* * *
Röportajımızı okudunuz. Sağolsun epey uzun uzun yazmış Aslı Hanım ama daha neler neler konuşuldu bilseniz. Ama bak söz verin aramızda kalacak, benden duymadınız tamam mı? :))

* Deniz'len OİP hayırlı bir iş için kolları sıvamış. Detaylarını zamanı gelince Deniz paylaşacakmış. Galiba yeni bir masal geliyormuş. Bu sefer Türkçe/İngilizce olacakmış ve yine iPhone/iPad uygulaması şeklinde hazırlanıyormuş. OİP'in (Nihat Doğan sendromu) izniyle ilk kareden bir kaç kuple aşırdık sizler için!


* Bu masal bitince, Evren ve YavruSu'nun güzel sesiyle sanal ortamda fenomen haline gelen Ninni'nin app'ini yapacaklarmış.

* Duyduğuma göre Esra yepyeni bir kitap üzerine çalışıyormuş. Basılı olacak bu kitabın çizimlerini de çok yetenekli bir çizer blogcu yapıyormuş :) (tahminleri alalım)

* Bir Kar Masalı'nın da basılma ihtimali varmış.

* Deniz'in tüm bu güzel app'leri bir çırpıda yapıveren yazılımı Gideros Mobile, etohum tarafından ilk üçe seçilmiş! Gideros yaygınlaştığında, bu işlerden anlayan pek çok insan benzeri kitap/oyun uygulamalarını oturup kendisi üretebilecekmiş.

14 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Vaaay, haberlere bak, muhteşem:)

Gulcin dedi ki...

hepsini heyecanla bekliyorum ama ninniyi daha da heyecanla bekliyorum :) Simdiden ellerinize saglik!

julyasia dedi ki...

Esra'nın çizimlerini kesin Pino yapacak :)

Elifinelizi dedi ki...

Vayyyy be , kimse tutamaz sizi ?
kimmiş acaba bu çizimleri yapacak blogcu ? hmmmm kimmiş ???:)))

aysema dedi ki...

Başarılarınızı alkışlıyorum...

yeliz dedi ki...

hepsi birbirinden güzel haberler.

esranın kitabını kisd çizecek de senin çizimlerini kim öykülüyor esra mı acaba?

NzN dedi ki...

bak ben işe güce dalıp neler neler kaçırmışımmm
tebrik tebrik tebriikkkkk :))

ŞuŞu dedi ki...

oipim ne güzel haberler bunlar:)herkesin ellerine sağlık.sabırsızlıkla bekliyor olacağız öykü ve tabi ki ben:)
bu arada kitap için tahmine gelince pino pinooo diyorum ben:D

öpüyorum:)

yagizlahayat dedi ki...

Süper haberler. Heyecanla bekliyoruz :-)

yagizlahayat dedi ki...

Süper haberler. Heyecanla bekliyoruz :-)

ilknur malcı dedi ki...

kendiizinisürendeli (KİSD) diyorum tahminden öte olarak

saricizmeli dedi ki...

bravo tüm bu üretken insanlara...

Nihan Sarı dedi ki...

çok sevdim çizimini,içimi açtı....go on Oipim:))

OiP dedi ki...

:))

Ninni benim de ilk göz ağrım, çok özenle çizeceğim tekrardan.

tahminlerde Pino da var evet ama doğrusu KİSD olacak. Sevgili Kübra çizecekmiş Esra'nın masalını.

Çizdiğim yeni masalın hikayesi ve yazarı çok özel. Şimdilik bir baba olduğunu söyleyeyim:))

Hepinizi çok öpüyorum!!
sevgiler
mucks:))