Sayfalar

29 Haziran 2011 Çarşamba

Seni Hala Seviyorum



Bu harika şarkıyı daha önce duymuş muydunuz?

Bu parça, hayvanlara karşı işlenen zulüm ve tecavüzleri suç kabul eden yasanın yürürlüğe girmesi ve bu konuda toplumsal bilincin yaratılması amacıyla Yonca Evcimik tarafından başlatılan "Türler Arası Dayanışma" projesi kapsamında yapıldı. Bir çok ünlü ismin desteklediği “Seni Hala Seviyorum” şu anda single olarak piyasaya sunuldu ve satışından elde edilecek gelir Haytap aracılığıyla Anadolu’da hayvan bakımevlerinin kurulması ve iyileştirilmesi çalışmalarında kullanılacak.

Bu güzel girişimi desteklemek için müzik marketlere, kitap evlerine gitiğinizde bu CD'den almayı unutmayın lütfen:)

5 yorum:

Bahar dedi ki...

Hem şarkı çok güzel hem de çok büyük bir amaca hizmet ediyor. Bilgi için teşekkürler.

Gulcin dedi ki...

"terk edilmek tum canlilara ayni aciyi verir." Bu slogani her gordugumde gozlerim doluyor.

Cok guzel bir amac ve ne guzel ki gercekten dinlemesi de guzel bir parca.

Sagol OIP sen ve Begonvilli Ev bizi boyle seylerden de haberdar ediyorsunuz.

Tesekkurler

Sittirella dedi ki...

:(
neden benim böyle durumlarda boğazıma kocaman bir yumru oturuyor ve gözlerim doluyor?
Kıyamıyorum o masum patilere...

OiP dedi ki...

sahiplenilip bırakılmışlar kadar acıklı bakar normal sokak köpekleri de :(

her gün dinler oldum ben bunu yaw, melankolik ettin beni Yonca aşkolsun...

A.Şahin dedi ki...

amaçları ve şarkıları çok güzel olmuş.
tebrik edip kutlamak lazım hizmet edenleri ve bu bilincin duyulması için çaba sarfedenleri.