Sayfalar

3 Haziran 2011 Cuma

Şifacı

10 yorum:

bolkepce dedi ki...

Çok güldüm yine. Süper. Basuruna sür ha...

A-H dedi ki...

ilahi oip :) super olmus yine :)))

Nihan Sarı dedi ki...

hahha,e.ş.nin gözler süper:)))

evimin dekoratörü dedi ki...

Yalnız o havalı kutukafa ablamız süper. Boynunda fuları, kafasında güneş gözlükleri... Tarz yapmış, e.ş yi bile geçmiş derim ben... Evimindekoratörü likes this :)

Anne dedi ki...

bayılıyorum kutu bayanın topuklusundan taviz vermemesine ;))

dev kahkülden sonra dev dudağa örnek de ebru bacı sanırım oip.. ekurisi demette peşinden geliyor..

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Piskiletçi arkadaşının önerilerini bekliyorum :-)

Sittirella dedi ki...

Ebru'ya dokandırmadan geçen zaman boşa harcanan zamandır :P
Çok güldürdün beni OİP'im :)))

ayşe betül dedi ki...

kaşlar gözler, tam epru olmuş :D

OiP dedi ki...

Bolkepçe,
ne biliyim en absürd basur geldi aklıma:)),

A-H, Nihan, Ayşe Betül,
:)) teşekkürler

Evimin dekoratörü,
:) heheh, stilikonu kutukafa:))

Anne,
topuklu çok önemli ve vazgeçilmez;))
Demet dudak farkıyla önde ayrıca;)

Kon-Tiki,
telefonu değişmiş galiba, ulaşamadım hala:(

Sittirelya,
ya valla tutuyorum kendimi, ama bazen elimden kaçıyor işte:)

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

upss