Sayfalar

20 Haziran 2011 Pazartesi

Vay anasını sayın seyirciler

Bloguma en sık gelen ve beni en çok sevindiren yorumdur "eski yazılarını okudum", "baştan sona okudum", "saatlerdir okuyorum" diyenler.

Ona tıkla, buna tıkla, "şu fotoğraf neymiş", "aa hakkaten bi de bu vardı" derken akşam akşam oturup blogumu uzun uzun okudum bi güzel. (widget'ını sevdiğim)

Çocuklarla ilgili yazılarım ne de güzelmiş. Demeyin şimdi "kadına bak nasıla kendini övüyor" diye, hiç alakası yok. Güzel olan benim yazılarım değil, o yazılara konu olan çocuklar ve olaylar. Ne iyi edip açmışım şu blogu, ne güzel notlar düşmüşüm hayatımdan. Ne incelikler, ne naif detaylar, ne harika hatıralarla dolmuş burası.


Kutukafam, masallarım, çizimlerim, dostlarım sonra. Hepsi dolu dolu, hepsi güzel.

Çizimlerin içinde en bombası "Bir Blogger'ın Anatomisi" elbette. Yeni keşfedip yorum bırakanlar oluyor hala. Bu Anatomi'ye çok gülüyorum ben. Tek parçayla çıkış yapıp, tanınan eden popçu havası veriyor bana. "Hani bi popçu vardı, ikimiz bir fidanın diye parçası vardı, ne oldu ona?" derler ya, o hesap.

***

Az değil beş yıl olmuş yazmaya başlayalı. Bir kaç ay sonra 5. yıl kutlamaları yapıcam burada, hatta bazı sürprizler düşünüyorum sizlere:)) Du bakalım zaman olurda yapabilirsem güzel fikirler var aklımda.

***

Hiç aklımda yokken, bir anda, bir e-posta ile gelen haberle, yepyeni bir masal resimlemeye başladım. Oysa ki bambaşka bir çalışmanın hazırlıkları içindeydim. Seveceğiniz şeyler olacak hepsi. İlerledikçe haber veririm.

***

Bir pazar gece yarısı yazısının (iç döküş mü yoksa) daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.
Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ediyor, yanaklarınızdan öpüp, iyi geceler diliyorum.

10 yorum:

kara kitap dedi ki...

iyi geceler oipim be, seni seviyorum.buralardan hiç gitme olur mu! :))

OiP dedi ki...

siz dostlarım burada oldukça gidemem ki zaten:)) çok sevgiler karakitabım. iyi geceler. çıkarken ışığı kapat:))

Anne dedi ki...

:))günaydın oipcim.. iyi ki de tanımışım seni,bayan kutu kafayı ve de yakışıklı uşaklarını.. (karadenizde erkek çocuklara böyle deriz biz:)

öptük bebelerimle seni..

Bugday Tanesi dedi ki...

Seninle bambaşka bir pencere açılıyor hayatımızda, sayfa kapandıkça bir tebessüm dudağımızda. Öpüyorum çok :)

esrarengiz şeyler dedi ki...

Ben de bir akşam senin blogu iyice talan ettim, saatlerce sürmedi belki ama çok sevdim;)

Gulcin dedi ki...

ara ara gelip daliyorum ben sayfalara ilk yazilar ilk cizimler, minnakin pogaca ayaklari abiyle resimleri. Hepsini dolasip gulumseyip mutlu olup gidiyorum OIP> ayni yazilari iki uc kez okumuslugum da var olsun guzel oluyor. IYi ki yazmissin bizimle bunlari paylasip yuzumuzu guldurdugun icin tesekkurler

Red Riding Hood dedi ki...

Çağan ,evimizin kutukafadan daha fazla sevilen 2-3 poz çıkarılmış fotosu olan kahramanı :)) Son poz çok bi dönerik çıkmış.Oip'im iyiki varsın bizlerde seni iyiki tanımışız.Ben seni hep arkalardan takip edebiliyorum geç kalıyorum ama hep buralardayım.Kocaman öpüyoruz kutukafa ve ailesini.

OiP dedi ki...

anne,
ben de iyki tanımışım sizleri. öpüyoruz uşaklarımla:))

buğday,
şiir gibi olmuş bu yorum, asla unutmayacağım türden. teşekkürler:))

esrarengiz şeyler,
alışıktır o, rahat rahat gez dolaş dur:)
sevgiler

gülçin,
valla yorumlar da çok komik ve şahane oluyor. çok teşekkürler, sevgiler

RRH,
canım benim. ben de bu aralar takip edemiyorum kimseyi. baksana cevaplar bile rötarlı. biz de çok seviyoruz seni ve tatlı ashley'i:))
sevgiler, öpücükler canım benim

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

anaaaaaam!! bu herif! ne kadar buyumuş!!!ben görmeyeli yani!!!!!

OiP dedi ki...

büyüdüler ya Paçozum. seninkileri de gördüm geçen gün, maşallah kocaman olmuş onlarda:))