Sayfalar

26 Temmuz 2011 Salı

Amy...

Kurtuldu belkide.. Kim bilir :(

5 yorum:

Selen dedi ki...

Sen uzulmussun cidden.. Uzulme, kendi secimlerinin sonucu, kendi istedigi son belki de...

Gulcin dedi ki...

uzuldum. guya bekliyorduk biliyorduk ama uzuldum.
ona uzuleceginize buna uzulsenize diyenlere de insan gonlunun bir kac uzuntuyu bir arada kaldirabilecegini soylemek istedim. Herkes huzur icin de uyusun umarim.

derya öz dedi ki...

Ben de üzüldüm, harika bir ses, yazık etti kendine gencecik yaşında, böyle olacağını herkes biliyordu, bu şekilde biteceğini, ama ölüm işte, kimseye kondurulamıyor. R.I.P Amy:(

Sittirella dedi ki...

İçimi acıtan bir kutukafa olacağı hiç aklıma gelmezdi...
Kurtuldu.
Bu dünyaya üç beden büyüktü. Uyum sağlayamıyordu.
Şarkısını söyledi ve... gitti.
Bize de ''karalar bağlamak'' kaldı, ''back to black'' eşliğinde.
Dilerim aradığı huzuru artık bulmuştur.

Ozgeee dedi ki...

Ben de uzuldum, bu kadar genc, boyle yetenek. Bilemiyoruz ki, disaridan etiketlemek, yargilamak kolay. Ote yandan bu dunyayla bir derdi olanlar daha iyi sanatci oluyor.Aslinda bizi de degistiriyorlar boyle gecip giderken bile...