Sayfalar

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Haber Analiz: 9 Yaşından Beri Et Yemiyorum

16 yorum:

deniz dedi ki...

:DD çok güldüm:) gdolu dolma istirem

noraashira dedi ki...

ben yemem ama harun ve çocuklara pişiriyorum, ben hayvanları seviyorum ama harun ve cocuklar sevmiyor mu demek bu? Ya da anayım ben çocugum ve kocam için hayvan öldürür pişiririm mi :) Bu arada pilatesten önce yıldız asyalı'ya benziyormuş, pilatesten sonra ebru şallı olmuş bence :) ya da ebru şallı diye biri yok, pilates yapmış yıldız asyalı var :)

bokbocesii dedi ki...

ay çok güldüm :)) pztesi sendormu ilacı oip.

esrarengiz şeyler dedi ki...

Sen çok yaşa Oip:)))

Aklımdakiler... dedi ki...

Kendi programında çok bilmiş yeşim salkım ile konuşurken "bebekleri sadece ilk 6 ay emzirmek yeterli, sonrası çok gereksiz" dediğinden beri nefret ediyorum bu kadından..

Nagehan dedi ki...

Bu haberi(!) okuduğumda aklıma sen gelmiştin :)
O değil de Harun'un her konuda bilir kişi olduğunu düşünüyor sanırım hepimiz için. Hani soya kıymalı dolmasının güzelliğinden süphe ettiğimiz o bir saniyenin ardından hemen "Harun çok beğenir" deyince " "Oo harun beğenmiş, o halde sorun yok, thank God " deyip rahatlıyoruz.
Hep bir ikna etme çabası, " Harun yeni göğüslerimi çok beğendi, Harun esmer kadın sever, Harun bıdı bıdı..."
Hadi kendini geçtim Harun'u umursamadığımızı ne zaman anlayacak acaba? o_0

ErisFamily dedi ki...

Hahah ya iyi de, Ebru ablanın bir röportajını okumuştum kelimesi kelimesine hatırlamıyorum ama dediğ aynen şuydu " bakliyat türevlerini yemem, gaz türü şeylerden hiç haz etmem çünü" Yani o bir uzaylı gaz çıkartmak insanlara mahsus. E et yemez bakliyat yemez ne yer, ot mu? -P

Red Riding Hood dedi ki...

Yok böyle bi kaş ya :S yorumsuzum ben.

Aslı dedi ki...

hehehe çok iyi :D

Yazmak iyidir... dedi ki...

Hahahuha! Bir yanlışı var yalnız, 34 yaşında ama yaptırdığı estetik + botoks + dudak bombelleştirmelerden 50 yaşında görünüyor çünkü 50 yaş kadının gerginliği o yüzündeki. Zannettiği kadar genç görünmüyor hatta utanmadan söyleyebilirim ki 31 yaşında normel bir kadın olarak ben bile ondan genç görünüyorum :PpP

kara kitap dedi ki...

yine formundasın bebeyim,maşallah maşallah.allah keyfini bozmasın :))

herşey yolundadır umarım,baban nasıl oldu bu arada?böyle güldürgeçli haberleri görünce diyorum oipimin keyfi yerinde, sorunlar düzeliyor galiba.öyle değil mi?yanlış mesajlar almıyorum umarım.

Sittirella dedi ki...

Şallı hanıma aylık dokundurmamızı yapmışsın yine OİP'im :)
Gün geçmiyor ki bu doğal! güzelliğin doğallık, sağlık adına açıklama yapmadığı olmasın.
Ne içtiyse aynısından istiyorum, nasıl kafa yapıyorsa, kendine gelemiyor :)

Handan dedi ki...

Bana gitgide çirkinleşiyor gibi geliyor. Aslında iyi, ona baktıkça kilolarımla barışıyorum :D

OiP dedi ki...

deniz,
valla ben de her türlü çok gülüyorum:))

nora,
muhohaaahhha:D)) pilates yapmış yıldız asyalı!!!süpper!

bokböcesi,
:D))

esrarengiz,
hep beraber!:))

filiz,
6 aydan sonra memeler deforme oluyordur ondan.

nagehan,
alla alla niye ki ben geldim aklına:))
harunlu ya da harunsuz ikna olacaksın nagehan, yolu yok, her hafta gazetelerde bu hatun:))

Eris F.
börekler pideler yediğini belgeleyen tivitler atıp duruyor. o da ayrı bir post konusu olacak yakında, görürsün:))

RRH,
kaşullah:))

aslı,
:))

yazmak iyidir,
hayır hayır şu anda gördüğün şey tüm yaşların ortalaması. aynen ajda gibi ne artacak ne de eksilecek bundan sonra:))

Kara kitap,
amin cümlemize:)) keyfim yerinde çok şükür, babam da toparladı, herkese sağlık diliyorum canım benim:))

sittirella,
o konuşmadan ben de dokanmadan duramıyoruz sittirellam:)) eküri olduk biz bi şekilde, takılıyoruz yumuşak yumuşak:))

handan,
kilolu olduğumuz için çekemiyoruz tabi :)) şişmanlar çirkindir demişti biliyorsun, zayıflar çirkin olamaz :p

Bugday Tanesi dedi ki...

OİP hadi gerçeği söyle çekemiyorsun sen bu doğal güzelliği yalan mı???
:D

Selen dedi ki...

ben bunu gormemisim.. ohh, iyi geldi. ozlemisim. sagolasin OiP evladim.

bu arada saglikli beslenme icin ders alinabilecek en yanlis yere gitmis. Soya ve GDO konusu mufredata alinmamis herhal...