Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Herkes bana baksın istiyorum

Temsili foto: Silikonum var, gep gep gerinirim. (gettyimages)

"Afedersiniz hanfendi memelerinizi gördük, hayırlı olsun, ama artık biraz oturun, yoruldunuz valla" demek istedim bir an Pamela Anderson kılıklıya. 

Onun için üzülüyordum. Onca para verip yaptırdığı koskoca memeleri havuz kenarındaki herkese göstermek için bi o yana bi bu yana yürümekten yorulmayan bir emek insanıydı o. Ayna etkisi yapan lameli bikinisi, kaynakla uzatılmış saçları ve tahrip gücü yüksek dev topuklu terlikleriyle, öğle güneşinin altında bu kadar çaba göstermesini çok takdir ediyordum.

Bi tek takdir eden ben değildim elbet. Bizim için düzenlenen bu estetik(!) gösteriyi tüm havuz halkı olarak gözlerimizi ayırmadan izliyorduk. Özellikle erkek izleyiciler, havuzda kafasını suya sokup poposunu havaya dikerek dalış gösterisi yapan ve "babaaağğğ! babağğğ!" bağkkk!" diye seslenen çocuklarını dahi duymaz halde konsantre olmuştu gösteriye. Havuz halkı olarak neredeyse coşkulu bir alkış patlatacak kadar neşelenmiştik.

O sıcakta  o memeleri taşıma, topuklular üzerinde yürüyebilme ve bele kadar uzanan kaynaklı saçlarla havale geçirmeden durabilme, benim gibi sıradan kadınların yapamayacağı türden zor hareketlerdi.

İzlerken yorulmuştum. Plastik terliklerimi çıkarıp, kelebek tokayla tutturduğum saçlarımla, havuzda oynaşan çocuklarımın yanına serin bir sorti yaparken, koca memenin, saçındaki kaynaklar bozulmasın diye tüm gün havuza girmediğini farkettim. Günümüzü neşelendiren bu havuz emekçisine borçluydum. Onu az da olsa serinletebilmek için "ayaklarımı daha güçlü çırparak, şuna bir kaç damla su sıçratsam mı? diye düşündüm bir an. Tam harekete geçecekken ayağa kalktı. Turlama zamanıydı. Topuklularına binip, saçlarını sallayarak uzaklaştı.

12 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

şaka gibi yahu :)
diyecek pek bişi bulamıyorum .
sadece nedenini merak ediyorum .

anne kaleminden dedi ki...

:))))))))))))))) BU FOTOYU DA SEN Mİ ÇEKTİN OİP :))))))))))))

nalan dedi ki...

fotoyu da ben çektim dersen hakkaten yumuşak bi minder bulup bayılma numarası yapıcimm :)

Selen dedi ki...

Nedense her havuz başında en az bir tane oluyor bu tiplerden. Hatta bazıları ek olarak kocaman şapkalar ve daha çok dikkat çekmek için topuklularla gezerken sürekli şıngırdayan, ineklere takılan çanlar gibi, kocaman bilezikler, kolyeler de takıyor. Elinde olmadan "havuz başında bu ne gürültü yahu" diye çevirip başını bakıyosun. Herkesin içinden geçirip te söyleyemediklerini yazmışsın ellerine sağlık Oip :D

Anne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

senin yaglanmis popona bakacak hali yoktu erkek izleyicilerin degil mi? sen cocuk yapmissin onlarin boy boy fotograflarini koyup surekli onlardan bahsederek ilgi cekiyorsun, bu kadin da vucut yapmis meme yapmis onu gosteriyor. bence bu kadinlardan biri aman allahim 2 tane cocukla gelmis havuz basina viyak viyak dolaniyor cocuklar iki rekat kafa dinleyemedik dese uzulurdun. kadin kadina dusman olmasin artik yahu.

Adsız dedi ki...

Kadinlarin birbirlerine dusman olmasindan ben de nefret ediyorum..hele hele birbirlerini dislama bicimlerinden hepten tiksiniyorum..ama su da bir gercek ki bazi kadinlarin erkeklerin ilgisini cekmek icin yaptiklari sacmaliklar sadece belli bir erkegin ilgisi cekmek yerine hic bir secim yapmadan butun erkek cinsi tarafindan arzulanilabilir olma cabalari gibi cabalar butun kadinlari zor durumda birakan bir durum bence..ya hedefinizi belirleyin ve onun ilgisini cekmek icin ugrasin ya da otrun oturdugunuz yerde.. daha insan olarak algilanmamizi saglayamamisken etini sunuma acik bir metaya donusturmek ( sadece gorsellikle bile sinirli olsada) kendi cinsimize yapacagimiz en buyuk ihanettir bence ayni zamanda erkegin kalitesini de dusurur bu.. butun kadinlar ne sekilde ve bicimde olursa olsun once kendi etine ve bedenine sahip cikip buna saygi duymali ki erkeklerde ona gore nerde nasil davranmasi gerektigini ogrensin..bizim hic bir seyimiz erkege sunulu bir ikram olmamali onunla paylasarak yasadigimiz bir sey olmali..eger kendini ikram edilecek bir sey gibi algilarsan eger tabiki her turlu sacmaligi yaparsin ve yaptirirsin kendine...haksizmiyim?


Mevlude

OiP dedi ki...

Elifinelizi,
sanırım aşrırı bir özgüven olsa gerek...

Anne kalmei,
memelerle hatıra fotosu çektirdim evet:))

Nalan,
:D) hahah numara yapıcakmış bi de:))

Selen,
çıngırdayan hal halların da hastasıyım.

Adsız,
kadının vücut yaptığını yazdığımı hatırlamıyorum.

onun da poposu yağlı olamaz mı? o da anne olamaz mı? meme yaptırınca full fite bağlanıyor diye bir kural mı var?

çocukları büyümüş, orta yaşın üzerinde bir hatun olamaz mı? ya da belki de benim popom yağlı değil.

Yazdığım yazının düşmanlıkla ilgisi yok, sunulan malzemenin benim gözümden mizahi bir aktarımı sadece.

Popom ve çocuklarım hakkında verdiğiniz örnekler, önyargılarla dolu. Herkes birbirini bir şekilde eleştiriyor işte. Önemli olan bunu hoşlukla yapabilmek bana göre...

Mevlüde,
beğenilme duygusu kadın-erkek her insanın içinde var sonuçta. kimileri abartıyor işte bir şekilde.

Anne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mynameismelis dedi ki...

Onların topukluları, şıkırtıları, bomba vücutları varsa benim de parrmakarası, dümdüz terliklerim, önden giden göbeğim, suda zıp zıp zıplayan bir veledim var!
Savulun ablalar, yakında yanınızdayım!!!

senem dedi ki...

OYIP'cim, bu yazınla tespitte ve mizahta tavan yapmışsın kanımca :) Tam bu yazdıklarını okup seni tanımayanlar da da seni kimbilir nasıl birşey zannedecekler diye düşünürken gelen yorumları görüp, daha çok güldüm. Kadın olsun, erkek olsun böyle tipler var. Bu bir mizah yazısı ve bence çoook yerinde tespitler. :)) Eline sağlık :)

Hayatın Tatları dedi ki...

bende yazını okurken çok güldüm ne bir önyargı ne düşmanlık hissetmedim bile hatta bir an bende oradaymışım gibi geldi zavallı kadına keşke su sıçratsaymışsın.