Sayfalar

17 Temmuz 2011 Pazar

less is more

Bir hafta bir ay gibi geçti. Doya doya, sakin, telaşsız...
"Evde tatil" kulağa hoş gelmiyor ama aslında gayet de güzel bişey bence.

Yol yorgunluğu yok, kalabalık, gürültü, curcuna ve gereksiz yemek yemek yok. Herşey son derece sade, yavaş ve basit...

Benim gibi sürekli evinden ve çocuklarından uzak kalanlar bilir. Evde olmanın, çocuklarla olmanın her anı çok değerli ve özeldir. Ev kadınını özler, çocuklar annelerini. Kadın evinin her karışını ayrı özler, çocuklarına zaten hasrettir.

Velhasıl hep birlikte bunun tadını çıkardık.

(O değil de mesaj kaygılı başlık çok havalı oldu dikkatinizi çekerim. Yazının ruhuna uygun havalı başlık bulmuş blogcu huzuruyla ayrılıcam birazdan bu posttan.)

***

Tatilde instagram'dan yayındaydık :)) Valla orası da ayrı bir alem. Gizli bir buluşma yeri gibi. En sıradan fotoğrafların, aşırı havalı ve profesyonel çekim edasında sunulabildiği bir iphone uygulaması.

Bazıları kameradan, bazıları da instagram'dan süslenmiş fotolarımız:

Aşka gelmiş çocuklar!


Şuna bakın bi! Evin üçüncü çocuğu oldu resmen:) Abisinin yanına kıvrılmış bi güzel...
Sevgili minnak mutfağım :))

Bisikletini park eden ibişim :))

80'lerin Madonna'sının çocuk versiyonu :))
Ay küs yu...

Yakışıklı oğlum:))

Öğle uykusundan hemen önce...

5 yorum:

PINAR dedi ki...

Instragramdan zaten takipteydim ama böyle yazılı falan da güzel oldu:) Sizin iki numara gibi güzel olacağını bilsem oğlan doğurana kadar uğraşırım yeminle:)

Gulcin dedi ki...

super boyle de huzurlu devam etsin gunler umarim. O Ay kus yu'daki kafa cevrilisine bayildim :) dudaklar da bukulmustur kesin :)

NzN dedi ki...

öyle ya da böyle tatilin heerrr bi şekli pek süperdir. onu bilir onu söylerim! nokta.
blogdan olamasa da instagramdan yakın takipteyimmm
dın dın dın dın.....

Selen dedi ki...

benim de evde bir tatile ihtiyacim var. iki aydir oyle cok evimden uzaktayim ki resmen evde vakit gecirmeyi ozledim. hafta sonlari canim disari falan cikmak istemiyor. ama rahat yok, benden baska herkes aksiyon derdinde... zor isler...

OiP dedi ki...

Pınar,
her platformun tadı ayrı bencede:) evlat dediğin her türlü güzel oluyor, doğur gitsin derim:))

Gülçin,
dudaklar büklüm büklüm, kaşlar da çatık üstüne:)

NzN,
orda da mı varsın? ben de teknik takip sıfır. nick değişince kim kimdir bilemiyorum. öperim NzN'ım civanım:))

Selencim,
aynen işte. niye uzaktasın bilemedim, uğrayıp okuyacağım bakalım neler yapmışsın, nerlerdeymişsin?
öperim çok