Sayfalar

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Nerdesiniz?!

21 yorum:

yeliz dedi ki...

KOCAMAN BİR BEN BURADAYIM!! daha dün ilker niye üstünü örtüyorsun diyordu. Ananem hep der "yatanın üstüne kar yağar" hava sıcaklığı önemli değil, illa ki ötünmeli ki kar yağmasın:)

NzN dedi ki...

buradayıızzz!!! hatta ve hattaa üstüme örttüğümün de bi ağırlığı olsun isterim ben :)

Selen dedi ki...

Burdayim, senenin her gunu ortalama 30 derece olan, ekvatorun 5 derece altinda bir yerdeyim. Durumu ayni :)

Elifinelizi dedi ki...

şaka gibi ama bende burdayımmmmm:D
nasıl bir alışkanlıktır bu yahu anlamsız :)

bokbocesii dedi ki...

Buyrun benim :) Göbeğimi örtsem bile yeter ama o ortu illaki benimle olacak.Yoksa uyuyamam mumkun degil.

bokbocesii dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ninem de küçükken beni korkuturdu örtünmeyeni örterler diye ondan olucak yansam da boynuma kadar çekerim o örtüyü:)

KYBELE F dedi ki...

kendimi tek zannediyodum :)

cancan dedi ki...

ahahaha burdayımmm:D

Judy Abbott dedi ki...

aynen o benim:))

Pratik Anne dedi ki...

Burdayim, hem de yorganimla.

Sittirella dedi ki...

Sağ baştan mı sayıyoruz? :)
12! :))))

betül dedi ki...

ayy aynen kocam,dün gece ona bakarken ben terledim :)

anne kaleminden dedi ki...

ben de ben de, uyuyamam hayatta :)

Vijdan dedi ki...

hahahhhh aynen ben :))

Azıcıkta olsa belimi örterdim ama bu sıcaklarda ne mümkünnn..
İş yerimizdeki klimalarımızda bozuldu doğal bir saunada çalışıyorumm :((

Çok sıcakk

Sevgiler

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

bende bende :))) burdayıım :)) komik ama ben yazın daha mı iyi uyuyorum ne :) pike az da olsa belime bi yerime değmeli.hatta uzun kollularla daha mı çabuk uyuyorum sanki :)benim kadar abartanı yoktur heralde :)

OiP dedi ki...

valla biz kadınlar çok alemiz. bunca yorum geldi, burdan, FB'tan vs'den sadece bir tane erkekte bu huy olduğu yazıldı :))

özden dedi ki...

ben de buradayım, antalyada bile battaniyeyle yatmış insanım :)

evimin dekoratörü dedi ki...

Kesinlikle burdayım, şöyle ucu sırtıma değip azcık kavrasın yeter.

NİLÜT dedi ki...

bende burdayım bende (pikemle)

gps87 dedi ki...

Bende burdayım bende :))