Sayfalar

22 Temmuz 2011 Cuma

Nerdesiniz?

14 yorum:

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Ben BURDAYIMMM :)

Elimde su şişem her akşam hayvancıkların kaplarındaki suyun tazesi ile değiştirildiği atmosferimdeyim ! Herkes girsin bu küreciğin içine, daha çok hayat kurtaralım !

Elifinelizi dedi ki...

KOCAMAnnn burdayım

Judy Abbott dedi ki...

koyduk kapıya kovayı. çok yazık ya hayvancıklara, kediler kurumuş, köpeklerin dilleri dışarıda:( nolur herkes bir kap su koysun canolara.

Adsız dedi ki...

annem var.
ashley

Hülyanın Tunası dedi ki...

Burda burda :-) suyun yanina 250 gr da sosis atinca dallanan kuyruga ana ogul pek keyifleniyoruz.

deniz dedi ki...

burda... üstelik bi biz değil siteden bir çok kişi:)

Lia dedi ki...

OİP birden kutukafa aklımda şöyle canlanıverdi.. Bilmem çizebilir misin? Okyanusun içinde binlerce balığın arasında kayanın üstüne oturmuş.. Bilgisayarı ile bloguna girmeye çalışıyo.. Bilmem fikir nasıl neyse OİP süper sende!

OiP dedi ki...

valla sayımız azmış:((
su vernlerin elleri dert görmesin. suyun yanında yemek verenlerin daha da görmesin:))

Lia,
teşekkürler:)) çizim fikri içinde:))

KYBELE F dedi ki...

iş edinmedim itiraf ediyorum ama aklıma geldikçe bırakıyorum...

KYBELE F dedi ki...

yaralarının kabuklarını soymaktan hoşlananlar nerdesiniz :P

Adsız dedi ki...

BURADAYIZ!

Bir de koyduğumuz mama ve su kaplarını çöpe atanlar neredeler bir bulsam!?!:((

Ece ve yavrusu Magissa

OiP dedi ki...

KYBELE,
o da güzel, her damla önemli. elerin dert görmesin.
yara kabuğu! o da olur bak ;)

Sevgili Ece ve Magissa,
evet evet, kapları toplayanlar var bi de. ben bir çalı dibi buldum, arkasına arkasına iteliyorum yine buluyorlar:((

evimin dekoratörü dedi ki...

Burdayımmm!! Ben cama da koydum... Kuşlar cama üşüşüp suya minik gagaları daldırıyorlar... Bu yoğurt kabına sıcak bakmayanlara inat yeşil içi boş saksımı koydum. Kimse çöpe atamaz...

NİLÜT dedi ki...

bende burdayım bahcemde hem kopegıme su var hemde dıger pampişlere:)