Sayfalar

19 Temmuz 2011 Salı

Nesfit reklamı

5 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Sen tek kelime ile çok eğlencelisin :)

Epicurious dedi ki...

Çiziminiz bugünkü yazıma ilham kaynağı oldu :)

Vijdan dedi ki...

Bayıldımmm :))
Sabah sabah bilgisayar başında kıkır kıkır güldürdün beni :)
Bende o reklama takmış durumdaydım ...
Süpersinn :)))

kara kitap dedi ki...

seni bu sıcakta sımsıkı kucakladım oipim :)) o pikinili hatun benim işte.hiç bakmam kiloma,etime,butuma giyerim bikinimi.

OiP dedi ki...

Buğday Tanesi,
teşekkürler :))

Epicurious,
yazıyı okudum, harika ve çok teşekkürler paylaşım için:))
sevgiler

Vijdan,
teşekkürler:)) sevgiler

Kara kitap,
yürü be kara kitabım. herkes rahat ettiğini giymekte özgür. en fitinden daha özgüvenle bikini taşıyan çok hatun gördüm ben. öperim
sevgiler:))