Sayfalar

11 Temmuz 2011 Pazartesi

Senin annen bir blogger'dı yavrum

Pino'dan duydum. kenditarzim.com'da Arwey defterlerin kapaklarına dilediğiniz bir baskıyı yaptırarak, istediğiniz tarzda bir defter sahibi olabiliyorsunuz. Ben de duyar duymaz ofiste yanımda bulunan bu çizimi yolladım hemen. Defterim bugün ulaştı. Aceleyle yazıyı hatalı yazmışım (blooger) ama olsun, çok güzel olmuş.
Siteden Pino'nun ve daha bir çok çizer ve/veya tasarımcının defterlerini sipariş edebilir ya da kendi çiziminizi yükleyerek size özel bir defter edinebilirsiniz.

editto: kenditarzım.com illa siyah olmak zorunda olmasa ya bu defterler. Mesela bu garip kutukafam arap oldu böyle negatif basınca.  Bir hal çaresi yok mudur beyaz üzerine basmanın?

14 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ya sadece kendine mi yaptın, satışı yok mu bunun? Satış için de yap, alalım ki kutukafadan korumamız olsun:))

elif dedi ki...

Şahanee!!!!

Red Riding Hood dedi ki...

Aceleyle blog başlığı da azcık hatalı olmuş :) 'Senin anneM bi blogger'dı yavrum :)Güle güle kullan Oipcim.

Sittirella dedi ki...

Hehehe :)
Millet hatanı kolluyor bak, dikkat et OİP :)
Süper olmuş, öperim onu da annesini de :)

Elifinelizi dedi ki...

vay kutu kafa :) kapak olmuşsun hihihihihi:)

OiP dedi ki...

Haha anında düzelttim RRH'm sagol:)) aksam yemegi telaşında yazdım yaziyi bi solukta, ondan oldu.

nursencim orda satılanlar belli tasarımlar bunu kendim yaptım kendime malesef.

sittirelyam, olur böyle vak'alar, dostlarım yakalar:))

Elif, tenks:))

necla dedi ki...

bayıldım doğrusu

Pino dedi ki...

Şahane olmuşş:D Arap marap olsun kutukafanın her hali güzel bence:D Güle güle kullan oyipim:DArtık içine çizdiklerini de görmek isteriz ama:))) Sevgiler çok:D

Adsız dedi ki...

OOOooooOOO bomba olmus:))) bayildim ben OIP:)

nalan dedi ki...

aaa
ben renkli isterim valla.

lena ile başbaşa... dedi ki...

ee çok güzel bu bunun abla versiyonu yok mu ?? :))bende isterimm ama abla olanından OİP :)

OiP dedi ki...

Necla,
çok teşekkürler:))

Pino,
sağol Pinocum. çizince dayanamam, paylaşırım illaki biliyorsun:)

Adsız,
teşekkürler :))

Nalan,
renklisi de olacakmış diyolla ;))

lena,
seve seve:) renklisi çıksın hele, daha tatlı olur öylesi...
svgiler

deniz dedi ki...

çok güzel olmuş:))

Bugday Tanesi dedi ki...

Bence çok güzel olmuş,zaten OIP zenci yada beyaz he halde güzel :)