Sayfalar

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Haber analiz: Halveti de çok nadir yapıyorum

16 yorum:

beste dedi ki...

facebook'ta ilk uye oldugum gruptu bulent ersoy'dan korkanlar grubu:)

gönül dedi ki...

hahaha valla ofiste sesli güldüm:)) kıpı kıpı nedir yaf ? bak hala gülüyorum :))

gezenti dedi ki...

hahahah ayyy alemsin oip. gerçekten badanalık kıvamda kıpırdanıyor kirpikler. en gıcığından pazartesi gününü şenlendirmiş oldun. teşekkür ettim.

Nagehan dedi ki...

"Polyanna canını senin" pek uymuş :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Banyodayken suyu kesilse nolur acep hali? kaç ton su gidiyordur bu yıkanırken? titizmiş oldu olacak domestosla yıkansın. anca gider o boya badana.

Tuppence Beresford dedi ki...

Hahaha super olmus - bence daha cok haber analiz etmelisin Oyyip!

Ceren dedi ki...

"Polyanna canını senin" :)) Alemsin :)))

Sittirella dedi ki...

Ahahahaha :)
Dev kafa, kömür karası göz makyajı.
Kafa ne kadar büyük olursa bedeni o kadar küçük gösteriyor OİP'im :D
''Polyanna canını senin!'' beni benden aldı ama... :)))

evimin dekoratörü dedi ki...

Kesinlikle ürkütücü. Solvent anca yumuşatır kireç gibi boyayı orası kesin :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok iyi çok iyi çok iyi :)

Küçük Kız dedi ki...

o resimler nedir yaw! bir de evlenecekmis yakinda Babla'miz, 'polyanna canini o damadin' :)

Anne dedi ki...

şaka değil ben çok korkuyordum bundan.. hele o böğürerek şarkı icra ederken eliyle sinesine vurunca oy anam anam.. fevkaledenin fevkinde anacım..

:)polyanna canını senin...

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

oy oy oyyyyy

Adsız dedi ki...

merhaba
az önce bir mag. programında şunu söylerken çekmişler: 60-70 yaşında salyası akan adamı ne yapayım? ama ses nasıl şımarık? nasıl kendinden emin? nasıl şımarıkça bir bebek sesi? sanırsın 17 yaşındaki taze oyyyy :o
sevgiler
ipek

Gulcin dedi ki...

OIP,
ben senin bu blogda cok ama cok egleniyorum :) Harikasin :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

ayhhh oip :)
insan yaslanmaktan korkmamali, birakmali pamuk teni yavas yavas kirissin, nur yuzlu bir nine, bir dede olsun :) di mi ama :)) insana yaslanmayi, kirisikligi sevdiriyor bu apla :P