Sayfalar

27 Ağustos 2011 Cumartesi

İşte Mutlu Kutukafa

İşte yarışmaya katıldığım çalışma.
Daha önce hiç el becerisi isteyen bu tip birşey yapmamıştım :))

Bu iş için Kutukafa papyonunu taktı, bayramlıklarını giydi ve üşenmedi Haribo ülkesine gitti. 

İskandinav ülkelerinden zor bela getirttiğim çakır gözlü, ecnebi timsahlar kutukafaya eşlik etti.

Arada dayanamayıp bir kaçını mideye indirmiş:))
Bu arada yarışmada oylama devam ediyor. Bir önceki postta linki yanlış vermişim. Doğrusu şu: http://www.facebook.com/questions/270919199600287/

Benim resme değil, ankete oy vermeniz gerekiyormuş. Unutmayın Salı son gün. Oy ve destek verenlere çok teşekkür ediyorum:)

6 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

yoksa yanlış yeremi verdik oyları :S

fikir projeleri dedi ki...

hemen oylamaya katılacağım bence birinci sevgiler:)

Sittirella dedi ki...

Ben il günden oylamıştım OİP'im :)
Hem de orada iki seçenek vardı, ilki Olmadık İşler Peşinde, ikincisi de ''Oyum OYİP'e'' :)
Bastık like parmaklarını görür görmez :)
O ithal, maviş gözlü timsahlar beni benden aldı ama :)))

hera dedi ki...

Bende mimin var :)

Sütüme, Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

offff oip cim! ilk üç hedefledik ama galiba beceremedik - olsun hayat olmadık işler peşinde güzel:)))

OiP dedi ki...

çok teşekkürler desteklerini için. üşenmeyip tıklayan elleriniz dert görmesin :))