Sayfalar

5 Ağustos 2011 Cuma

Nerdesiniz?

13 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

aah - yakalandım !

Esra dedi ki...

hiç yapmadım, bu güzel fikri kaçırmışım ;)

derin dedi ki...

ben onu değilde sarı bir kazağım vardı ondan saç yapardım kendime :)

bilge ve annesi dedi ki...

hahaha burdayım, hatta kızımla hala yaparım:))

Lia dedi ki...

Anlayamadım ben :((

Lia dedi ki...

Şimdi anladım.. Bende küçükken sönmüs şimdiden etek yapanlar anladım.. Meyerse Küçükken, sönmüş deniz simidinden etek yapanlarmış.. :D

Elifinelizi dedi ki...

ahaaaaa kopardın yine beni :)

AniEtki-TersTepki dedi ki...

tülbentleri akıl ettim ama sönmüş deniz simidini hiç düşünmemiştim ben :D bak şu işe :D

eflatunkedi - nisaercan dedi ki...

ben ve kardeşlerimdik onu yapan^^
o sönmüş haliyle tekrar denize girer, etekleri suyun üstüne açtırır kendimizi ada ilan ederdik :)

ganfi dedi ki...

hahahaaa sen bunu yazana kadar unutmuştum yaptıklarımı birden gözümde canlandı evett bende yapardım yakalandımmm:)))nerdende bulursun bunları:))

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Heyooo ! Burdayım...:) Hala yapıyorum, bir de sönmüş deniz yatağını şişirmeye çalışmaca, başın dönüp hasta olmaca...

Red Riding Hood dedi ki...

Ben-kızım :) hala yapıyoruz biliyormusun ?

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

en sevdiğim eteğimdi:)