Sayfalar

19 Ağustos 2011 Cuma

nerdesiniz?

23 yorum:

gönül dedi ki...

ahahaha, itiraf edeyim ki bu hiç aklıma gelmemişti, süpermiş :D

es dedi ki...

yuppii, bende yapmıştım..daha önce külotlu çoraptan saç yapanları da çizmiştin değil mi oipcim..onu da yapardım çünkü ben..

paNDuf dedi ki...

Büyüdüğünde de güneş gözlüğünden taç yaparlar..

Leylak Dalı dedi ki...

Ben de gözlükten taç yapanlar kategorisindeyim, dibinden beyazı çıkıp boyamakta gecikilmiş saçlara süper kamuflaj oluyor:))

Feyza dedi ki...

tabii ki taçtan gözlük yaptım :) ama oklavadan ışın kılıcı hiç aklıma gelmemişti bak!

bolkepce dedi ki...

hahahahh...Hep yaptım. Şimdi de kızım yapıyor :))

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

ha haa panduf'un tesbitine bayıldım :)
benim hiç ışın gözlüğüm olmamış ya sadece ışın kılıcı yapabilmişim :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

burdayım. ışın kılıcı yerine kardeşimin he-man kııcını kullanıyordum ama

moda_kesh dedi ki...

kasetin içindekileri çıkartıp saç yapardım ama itiraf ediyorum bunu da çok yapardım :))

Ozgur dedi ki...

saç bandıyla yapınca gözlük deil de maske gibi oluyor. rınn rınn

Axius dedi ki...

İnanmıyorum OIP , nereden aklına geldi bu?Ben de varım ammavelakin bu kategoride.Koluna sakız yapıştırıp ağda gibi cart diye çekenleri de bir çiz gözünü seveyim:))

Merve dedi ki...

evet evet ben de yapardım; taçtan gözlük, kilotlu çoraptan saç:)
şimdiki bebelerin hayal güçleri de farklı, ama bizimkiler kadar orjinal olamazlar:P

guliz dedi ki...

ben çiçekten tırnak yapardım :)

ayseli dedi ki...

Ne garip.30 lu yaşlardaki tüm kişiler çocukluklarında aynı şeyleri yapmış.Düşününce bi tuhaf oldum.
Ben tekrar çocuk olmak istiyorum.Taçtan gözlük yapmak,kasetten saç yapmak,sakızdan tırnak yapmak,poşet torbadan çanta yapmak,bebeklerimin saçlarını suluboya ile boyamak, onlara paçavralardan kıyafet dikmek, jetgilleri,he-man i, alcanzarı , heidiyi seyretmek, bakkaldan hediyeli balon patlatmak, tombi almak istiyorum.ve ağlamak istiyorum

meral erdoğan dedi ki...

hiiiiiii! oipcim iste tam kalbimden vurdun simdi sen beni... o benim ben.

Pratik Anne dedi ki...

Kucukken anne yapmis olmak zorunda mi? benim bebeler simdi yapiyor bunu.

İpek dedi ki...

Burdayııım! Tacın tırnakçıkları da gözüme batardı üstelik :) Yalnız ışın kılıcı bilmezdik biz, olsa olsa He-Man kılıcıdır o ya da Thundercats lerin liderinin kılıcı :)

gps87 dedi ki...

Bende bende burdayım!!!!! annemin bütün taçlarını telef etmiştim bu uğurda :))

pınar dedi ki...

artık gözlük şeklinde taçlar satıyorlar pazarlarda:)şimdiki çocuklar şanslı hem önlerini görebiliyorlar:)

mynameismelis dedi ki...

:) Buradayım, buradaa!.. nerden geldi aklına yahu oipim?

Adsız dedi ki...

Bende buradayım. Anılarım canlandı bir anda :-) Çok yaşayın

MAVİANNE dedi ki...

ne eğlenceli bir blog
daha önce neden gelmemişim
kızdım şimdi kendime :)))))

bujene dedi ki...

burdayım ben de :) hatta öyle bir dizi mi film mi ne vardı? çocuklar uzaylılardı ya da onun gibi birşey :) pek özenirdik. özenti gençlik :P