Sayfalar

30 Eylül 2011 Cuma

Bir masal resimledim, hayatım değişti

Her şeyden önce sizlere teşekkür etmeliyim.
Evet evet, her şey sayenizde oldu. Yorumlarınızla, paylaşımlarınızla, desteğinizle bu noktaya geldi bu iş. (sizden korkulur)

Bir Kar Masalı, Dünya Ağacı Yayınları'ndan çıkıyor. Ekim sonu gibi piyasada olacak sanırım.


Esra Özlem ile başlayıp, Özgüranne Deniz'in de ekibe katılmasıyla bitirdiğimiz, her adımında büyük başarılar elde ettiğimiz, sihirli, mutlu, şans dolu masalımız artık sanal alemden çıkıp çocuklarımızın ellerinde daha da bir değerli hale gelecek.

Benim ismim sözleşmede "çizer"(!) olarak geçiyor. Şaka gibi. Utanmasam "çizer yazmasak olmaz mı?" diyecektim, o derece utana sıkıla yazıldı o oraya.

Masal içinde masal benim halim. Düşünsenize, resimlediğim ilk hikaye, basılı kitap haline geliyor. Ne büyük gurur, ne büyük mutluluk bilemezsiniz.

Sevgili Esra, ne iyi edip yolladın bana bu tatlı masalı. Birlikte çıktığımız bu yol, ne güzel hep ışıklı oldu.

Canım dostum Deniz. Sen ve Gideros sayesinde bu kadar tanındı kitabımız. Bu noktaya gelmesinde en büyük emeklerden birisi sana ve tabi ki sevgili Atılım'a ait. Çok teşekkürler.

Yayıncımız sevgili Tuğçe Hanım. Bize inandığınız ve bu heyecanın bir parçası olduğunuz için çok teşekkürler.

Veeee... her ne kadar tanışmamış olsak da, hem bu güzel masalın iPhone/iPad uygulamasını güzel sesiyle renklendiren hem de eserin kitap olarak basılmasına sebep olan Sevgili Özge Çatıkkaş, çok teşekkürler:))

Gündüz işinin, gece masalların kadını olan bana, desteğini esirgemeyen bir tanecik aşkıma da teşekkürler:))

Bu arada... Kitapla hemen hemen aynı zamanlarda yeni masal uygulamamız da girecek yayına. -bana bak bana, her yıl bir masal mı çiziyorum ben yoksa?! :))-

36 yorum:

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Tebrikler =)
Gözlerim doluyor sizin bu yazılarınızı okurken.
Henüz bebeğim yok ama çıkar çıkmaz alacağım hemen bir tane, kendime =)

yumy dedi ki...

sevgili oyip kitaba sonunda ulaşabileceğim için çok sevindim ve kocaman tebrikler sana bu başarın için

OiP dedi ki...

Berna,
çok teşekkürler, benim de gözlerim dolu dolu inana:))

Yummy,
:) uygulamayı göremeyen çok insan vardı ben de mutluyum herkese ulaşabileceği için:))

FADİŞ dedi ki...

Ne mutlu size ve bize:) Kitap ayrı bir mutluluk sabırsızlıkla çıkmasını bekliyeceğiz, başarılarınızın devamını diliyorum, bunun devamı da gelecektir diye umuyorum:)

Pino dedi ki...

İmza günü istiyorummmmm:))) Çok mutlu oldum Oyip'im, nice masallı çizimli günlere.. Çocuklar oyip'e dokunabilecekler artık hi hi:D

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Çok çok tebrikler...

OiP dedi ki...

Fadiş,
teşekkürler, gerçekten kitap büyük heyecanmış:))

Pino,
canım pino, en çok sen ve Nihan yüreklendirdi beni. sana özel imza günü yapıcam zaten. yaz defterine Ocak'ta ;))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

başarılarınızın devamını diliyorum. harika bir iş başardınız

sumeyye dedi ki...

Tebrikler.. yıllardır takip ettiğim blog insanlarının güzelliklerine mutlulullarına şahit olmak beni müthiş heyecanlandırıyor :) çok ama çok mutlu oldum ve heyecanlandım :)
tebrikler
Esraya ve Özgürannem Denize de :)

Gulcin dedi ki...

ne guzel bir haber bu. Tebrikler hepinize! Cocugumuz yok ama biz okuruz oyle de olur herhalde degil mi :)

E artik darisi kutukafanin basina :)
tebrikler!!!!

Leylak Dalı dedi ki...

Tebrikler, sabırsızlıkla bekliyorum ve hemen alacağım. Ne çocuğa, ne toruna, kendime okumak için:)))

Latife dedi ki...

Benim gözlerim doluyo hep böyle şeyler yazdığında. Ne güzel bir başarı. Bu arada ben de dahil birkaç anneyle böyle birbirimizin gözünün önünde büyümek, işimizi ve kendimizi geliştirmek benim için tarifsiz şahane bir his. 3 sene önce nerdeydim ne yapıyordum ve şimdi nerdeyim ne yapıyorum. Çok heyecanlı. Hep daha iyi ve güzel gelişmeler olsun Oyibim. Heyecanla yeni masalınızı bekliyorum ^^

Ayşe dedi ki...

Canı gonulden tebrik eder, basarilariniz devamini dilerim...

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

Tebriklerrrr, vatana millete hayırlı ossuuunn..
çok heyecan verici olmalı :) bizim için de öyle esasen, kitabı alıp evirip çevirip 'hmm nası da güzel çizmiş oyip' demek için merakla bekliyorum :)

Yolun açık olsun, kutukafa serisi çizgiromanısı da çıksa da alsak:)

Nil dedi ki...

Tüylerim diken diken okudum,çok sevindim çok.Başarılarınız daim olsun.Ne güzelsiniz:))

kara kitap dedi ki...

ipad'im yoktu bu basılı kitap süper oldu. yazını okurken sana bir kanım kaynadı anlatamam, ne güzel tatli tatlı, mahçup yazmışsın. o tatlı "çizer" i sıkı sıkı kucaklayasım geldi. :)) gecelerin çizeri seviyorum seni.

sirâr dedi ki...

Gözlerim doldu desem inanırsın değil mi! Bravo! Bravo :))

Deli Anne dedi ki...

Ne mutlu size, bize, hepimize. Bir kadın olarak, bir anne olarak gurur duruyorum böyle olmasından, utanmasam kendime de paye biçeceğim.. ne de olsa hemcinsiz diye..

Yürüyün beaaa.. kim tutar sizi:)

Nihan Sarı dedi ki...

evden içeri şimdi girdim...çok geç kaldığımı hissediyorum tebrik etmek için...arkadaşım olduğun için mutluyum..hatta dostum olduğun için...bunları yaşayacağını 1,5 yıl öncesinden biliyordum...güzel heyecanının tadını çıkar...bugün gökyüzünden aşağıya inme...:)))))hemen satın alacağım...ve hayat hazinelerimin içine katacağım...turuncu saçlar ve çilli yüzler beni canevimden vurur..

esraozlem dedi ki...

OİP'im, eline sağlık, elimize sağlık. İyi ki sana o soruyu sormuşum :))

Herkese çok teşekkürler. Hani derler ya, bugünleri de görecek miydik :P

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Bir kar masalı'nı dinlemeden uyumuyor bizimki :)
Kitabı elimizde tutmak harika olacak :)
emeği geçen herkese teşekkürler :D

Sittirella dedi ki...

Nasıl derler... ''yapımda ve yayımda emeği geçen herkese tebrikler'' :)
Oldu mu OİP'im?
Tescilli ''çizer''olmuş OİP :)
Gurur duyuyorum seninle canım arkadaşım :)
Şans peşini bırakmasın.

Adsız dedi ki...

Başarıların devamlı olsun ,yolun açık olsun ,seni seviyorum arkadaşım.
Red Riding Hood

Pino dedi ki...

Yaşasın Ocak :))))))))) la la lalaaa laaa laaaa :D

Evren dedi ki...

Heeey, super bir haber! Cok sevindik biz de :)
la la lala laa laa....

Ecehan dedi ki...

Kocaman tebriklerle...

Bugday Tanesi dedi ki...

Tebrikler :)

stickman dedi ki...

benim gözlerim de böyle bi buğulu buğulu dolu dolu oldu ya :) elime alıp sayfalarını çevireceğim gün gelsin hemen. komşu kızlarını karşıma oturtup okumayı düşünüyorum. benim arkadaşım çizdi diye de havamı atacağım tabi! hehe! gerçi komşu kızları henüz 2-2,5 yaşlarında ama olsun :D (kutu kafa kitabı da çıksııın!)

elif dedi ki...

Harikasın..Harikasınız...Daha nice başarılar olsun...

bolkepce dedi ki...

Dün yazabilseydim, "Bugün aldığım en güzel haber bu" diyecektim. Şimdiyse dünden bu yana aldığım en güzel haber bu :) İmza günü duyurusu bekliyorum.
Harikasın OYİP.

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikasınız çok çok başarılı olacağınıza eminim
biz deflarca dinledik kar masalını iphone dan devam da edeceğiz , kitabı da güzel olacak
Yeni masal için de gözlerimiz yolda sevgiler

Adsız dedi ki...

bugün 10 aylık hastalandı ve hastaneye götürdük iğne ilaç serum derken ağlamaktan mahvoldu. hiçbir şekilde susturamadık.sadece Bir Kar Masalı'nı izlettiğimde ona dikkatini veriyodu. Gerçekten elinize kolunuza sağlık.Bugün içimden devamlı teşekkür ettim size. Bugünü hafifleten tek şeydi masalınız.Teşekkürler.Başarılarınızın devamını dilerim. Eminim olacaksınız...sevgiler

Özlem

Cincüce Banu dedi ki...

şAHANEEE!!! :) Daha nice masallara.

OiP dedi ki...

burası böyle dursun. vakit bulur bulmaz hepinize cevap yazıcam tek tek. her bir yorum ayrı duyd-gulandırdı beni, söyleceklerim var:))

Red Riding Hood dedi ki...

Canım Oip,Ashley'de bende çok seviyoruz seni ve kutukafanı.Bol şans arkadaşım.

Euphoric dedi ki...

tebirkler :)
ama OİP sen normalde çizer değilmiydin, ben bunu bilmiyodum=)