Sayfalar

5 Eylül 2011 Pazartesi

Bu blog olmasaydı



Olmadık işler peşinde koşmaya başlayalı beş, kutukafa'yı doğuralı da iki yıl olmuş.

Bu sürede 900 post, 300'ü aşkın karikatür ve çizim yayınlamışım. İzleyici sayısı 900'e, yorumlar 8 bin 500'e ulaşmış. Güle oynaya, eğlene eğlene geçen bir dolu güzel zaman. Harika! :))

Bu blog olmasaydı blog alemi birşey kaybetmezdi belki ama inanın ben çok eksik kalırdım.

Çizecek cesaret bulamazdım. Kutukafayı yaratamazdım, kitaplar, app'ler yapamazdım. Bunca tatlı samimi dostla derdimi, mutluluğumu, deliliklerimi paylaşamazdım.

Hepinizi, tüm okurları, tüm kutukafa ve OİP dostlarını tek tek öpüyorum (okkalı bir mucks)

Size güzel bir doğum günü hediyesi vereceğim. (yoksa siz mi bana bu hediyeyi verdiniz kararsızım)

Çok ama çok az bekleyin!....


35 yorum:

Gizem. dedi ki...

İyi ki de doğmuş kutu kafa!Günlük neşe kaynağımız kendisi..

KelebekGibi dedi ki...

Daha nice nice yillar dilerim blogculuk hayatinda :) Kutu kafa ise daha bebeklikten yeni cikmis, kücük bir cocuk olmus maasallah ona :)

Gulcin dedi ki...

bu blog olmasaydi gun icinde benim yuzume gelen gulucukler de az olurdu. Iyi ki yaziyorsun, ciziyorsun, bunca isinin arasinda bizleri gulduruyorsun OIP!
tesekkurler!

Pinky dedi ki...

iyi ki varsın Oip, neşe katıyorsun blog dünyasına. ve iyi ki doğdun minnak Kutukafaa :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Oip, hep beraber nice mutlu senelere. Kutukafa da bizim bir tanemisss,her şeyimisss, ne diyoruz ???

-SİZSİZ OLMAZ,işte bu kadar !!!

ruzgarligunlervegeceler dedi ki...

Monitörümün arkasına saklanarak takip ettiğim bloglardan biri burası... Küçük detaylardan koca kahkahalar çıkaranlardan. İyi ki doğmuş :)

deyda dedi ki...

go OIP' cim, go OIP' cim :)) sen de, bloğun da, kutukafa da şahanesiniz! Nice çizim dolu yıllara.....

Cincüce dedi ki...

Yaşasın!!!
Nice yıllara, nice yazılara,nice şahane çizime, nice güzel gülümsemeye! İyi ki varsın OİP, iyi ki doğdun Kutukafa. :)

Aslı dedi ki...

Benim hayatımdan bir sürü kahkaha ve gülümseme eksik kalırdı, iyi doğmuş blog ve kutukafa :)

Porti dedi ki...

Hobarey daha nice nice postlara inşallah :)

Kitapçokseveranne dedi ki...

Bence hakettin. Çok başarılı hem blog hem kutukafa.
Tebrikler tekrar.

Ozgur dedi ki...

sensiz olmazzzz sensiz olmazzz:P

Deli Anne dedi ki...

iyi ki doğmuş bu bilog.. ve kutukafa tabi:) nice yıllara daha..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

iyiki doğdun oip neşe kaynağımsın.olayları güzel yerlerinden yakalıyor çiziyorsun.iyiki varsın..

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Nice yıllara kutu kafa... Ben sabırla bekliyorum...

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

oip!!! iyi ki yarattın kutu kafayı iyi ki oluşturdun bu blogu biz de keyiflendik sayende çok yaşa sen çok yaşa... bakalım daha neler çıkartacaksın karşımıza:)

Sittirella dedi ki...

OİP'ime ve de kutukafasına en okkalısından öpücüklü doğum günü kutlaması yapıyorum :)*
Dilerim 10'ları, 20'leri de birlikte kutlarız arkadaşım :)

flzpink dedi ki...

Nice nice yıllara blog aleminin neşesi kutukafa:)

Efe ve Eren dedi ki...

nice senelere ,iyiki varsın:)

anne kaleminden dedi ki...

seni seviyoruz oip ve kutukafa nice yıllara :)))

derya öz dedi ki...

İyi ki doğmuşşş, demişsin ya blog alemi bişey kaybetmezdi diye, işte çok yanılıyorsun OİP, senin kulvarında kimse yok, sen çok farklı bi kulvar açtın blog aleminde, seviyoruz işte yaaa var mı ötesiiii:))) benden de sana ve kutukafaya, haa bi de minnak kuzularına okkalı mucukussssss:)))

bilge ve annesi dedi ki...

iyiki varsınız, nice güzel paylaşımlara

bdoganta dedi ki...

Nice nice yıllar OIP!!

gps87 dedi ki...

O zaman iyiki doğdun iop:))

stickman dedi ki...

bu blog olmasaydı blog alemi bişey kaybetmezdi belki demene katılmıyorum oipcan. çok şey kaybederdi. hem de çooook şey. blog alemi çok renksiz ve sönük olurdu bi kere. kutu kafanın o pempi yanaklarını sıkarak iyki de açmışın bu blogu, iyki de parmaklarından doğmuş kutu kafa diyorum. mutlu yıllar. lütfen hiç bırakma buraları.

Ozge B dedi ki...

Yok yok, beni az güldürmedin. İnan ben de eksik kalırdım:)

OiP dedi ki...

herkeslere çok teşekkürler:))
asıl siz iyki varsımnız :D))

Elifinelizi dedi ki...

seviyorum seni kutu kafa öperim nokta gözlerinden :D
iyiki doğmuşsunuz

.......... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eflatunkedi - nisaercan dedi ki...

çok da iyi olmuş çok da güzel olmuş taam mı
meselam herkeşin kutukafa sevdasına kimse karışamaz
isteyen şu şegil kutukafa sever isteyen şu şegil, şu şegil :D

iyi ki buldum bu blogu, niceee yılllaraaaa Oip^^

Evren dedi ki...

Heeey, iyi ki doğdun, iyi ki doğurdun :) Nice nice yıllara!

içimizdeki karnaval dedi ki...

iyi ki varsınız ve blog alemine renk katıyorsunuz...

Red Riding Hood dedi ki...

♥ boxhead

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harikasın Oip, nice nice yıllara

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harikasın Oip, nice nice yıllara