Sayfalar

26 Eylül 2011 Pazartesi

Haydi oylamaya!


Hani hatırlarsanız yeni çizdiğim kız ve kedi karakterler için sormuştum ya size "Adını Sen Koy" diye...

Dünya kadar öneri yaptınız, hiç bu kadar beklemiyordum, sağolun varolun :))

İşi kolaylaştırmak için gelen öneriler içinden bir ön eleme yaptım ve en hoşuma giden dört adedini oylamaya sunuyorum.

Oylama için sayfanın sağ üst köşesindeki ankete ya da facebook sayfamdaki ankete yanıt verirseniz sevinirim.

Hadi bakalım şu işin adını koyalım! Söyleyin bakalım sizce hangisi?
1.Gloomberg ile Fatcat
2. Lady Voo ile Kedi Doo
3. Kara ile Hamur

4. Geri ile Heri
Bu önerileri yapanların isimlerini şimdilik yazmıyorum. Kazanan öneri sahibine aşağıdaki dijital çizimi hediye edeceğim:))




16 yorum:

Damla dedi ki...

Ben Lady Voo ile Kedi Doo yu çok sevdim :)

Erkİpek dedi ki...

ben kara ile hamuru beğendim. tam bu sırada yanıma oğluş geldi. o geri ile heri dedi :D

A-H dedi ki...

Bence Lady Voo ile Kedi Doo gibi duruyorlar :))

Adsız dedi ki...

Lady Voo ile Kedi Doo

Gulcin dedi ki...

blog takipcisi gorevimi yerine getirmis olmanin hakli huzurunu yasiyorum su an. heyecanla secim sonuclarini bekleyecegim :) demokrasinin getirecegi her sonuca raziyim artik ne yapayim :)

Colorful dedi ki...

Lady Voo ile Kedi Doo

FADİŞ dedi ki...

Lady Voo ile Kedi Doo

ikibocekbircicek dedi ki...

gloomberg ve hamur :)

gps87blog dedi ki...

2. Lady Voo ile Kedi Doo :))

gülay dedi ki...

Lady Voo ve Kedi Doo isimleri cuk oturdu zannımca;)
Kıyıda köşede kalan tiryaki karganın ise ayrıca hastası oldum.

Adsız dedi ki...

BENCE TÜRKÇE OLSUN EN GÜZELİ

Aslı dedi ki...

Lady voo-kedi doo tammdır bence..

mynameismelis dedi ki...

aslında leydi vu ve kedi du kulağıma çok hoş geldi ama Türkçe sevgim buna engel oldu! :) Oyumu kara ile Hamur'a veriyorum...

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

lady voo- kedi doo
ilk başta duydugumda da çok tutmuştum bu ismi;)

Oip? Oip nasıl bi illustratör oldu, neler yaptı, hangi aşamlardan geçti anlatsana bize başka bir postta, olma mı?

masalları da bekliyorum merakla^^

Sittirella dedi ki...

Voo-Doo OİP'im :)
Türkçe'mizi sevelim, koruyalım elbette... ama bunun her alanda uygulanamayacağını yabancı soyadına sahip olduğum gün öğrendim ;)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kara ile hamur u oylamıştık facebookta merakla bekliyoruz sonucu