Sayfalar

9 Eylül 2011 Cuma

Kadınlar Abartır vol.2

15 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

bence de devam etsin , hahahah :)) Düz anne olayına bayıldım , dümdüzüm sanırım :))

kara kitap dedi ki...

düz anne bildiriyor seni seviyorum uleynnn. :)))) yine yüreğim okul meselesi yüzünden sıkıntıdan burum burum burulurken güldürdün beni,sen çok yaşa emi! banyo suyuna domestos koyan değil de çivit koyan var ben gördüm vallaha. bir de endişelenme işini abartanları çiz, bencileyin...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Domestos tam benlik :D

Gulcin dedi ki...

ne guzel olmus OIP ne guzel sayfalarca yazilsa anlatilmazdi boyle sahane :)

anne kaleminden dedi ki...

ay ben bu seriyi kaçırmışım 1.ye de 2.ye de bayıldım!!! çok şey buldum vallah kendimden :))))))

lena ile başbaşa... dedi ki...

Çok güzel olmuş,genellikle doğru hepsi OİP teşekkürr :))

Sittirella dedi ki...

Bu ''Domestos aşkına'' mahvetti beni :))))
Harika yakalamışsın OİP'İm :)

bolkepce dedi ki...

Bu çamaşır suyu olayı efsane değil miydi? Öldüm gülmekten. Düz anne var bi de. Çocuğu kendi kendine uyuyan anne bilinçli(!), uyku problemi olan çocuğunu sallayan anne düz(!) sanırım. O da benim işte :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

bu domestosu deneyeyim ama evdeki küveti iptal ettirdik iyi mi? tüh

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

oip gene yakalamış..

cikolatalisufle dedi ki...

Super ellerine saglik, helecanla beklicem yenisini.
Abartan kadinda pazara gidip ucuz oldugu icin araba lastigi alan kadin cizebilirsin :))

evimin dekoratörü dedi ki...

Düz anneden selamlar. Harika olmuş OİPcan.

Makyaj Cadısı dedi ki...

Eski ev arkadaşım şu çamaşır suyu ile banyo olayını denemiş. Bende bir tek ona özel bir abartma zannediyordum, vay be ...demek başka yapanlar da varmış

Gülşah dedi ki...

Çamaşır suyu mu?
Şok oldum vallahi.
OİP sen çok tatlısın ya.

meral yılmaz dedi ki...

merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim, karikatürler çok eğlenceli olmuş:) bir anne olarak, abartan anne özellikle harika olmuş:)