Sayfalar

21 Eylül 2011 Çarşamba

Nerdesiniz 14

15 yorum:

evimin dekoratörü dedi ki...

Hiç yabancı gelmedi :)illaki her mahallede vardır birtane :)

Selen dedi ki...

Bunlar bir ekip bence, Carrefour Migros gibi mega marketlere inat mahallelere bu konsepti oturtmaya çalışıyorlar.

kara kitap dedi ki...

keşke her yerde olsalar.benim de hayalim bir çınarlatı çay bahçesine sahip olmak :))

bir önceki yazına yoruma geciktim belki ama ben o minnağı yerim, çok şeker maşallah.gözlerindeki yıldızlara bayılıyorum.

hastalıkların gideceğinden ve bu savaşın galibinin de baban olacağından bir an olsun şüphem yoktu.

filleri çok severim. :)) hafelepf -böyle mi yazılıyordu bilemedim,hani şu vinideki mor fil- ve uçan fil jumbo favori kahramanlarım. :))

Adsız dedi ki...

durak lokantasını da eklemek isterim:)

zeynep dedi ki...

şunlara bide dostlar kahvehanesini ekleyelim:))

flzpink dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
flzpink dedi ki...

Bizimki Dostlar Lokantası, sayılır ama dimi? Bir de vazgeçilmez "Köşem Büfe" vardır...

Tia Maria dedi ki...

Yaa, biri bile mi tutmaz :'(

Sittirella dedi ki...

Sağlık Eczanesi'ni unutmuşsun OİP'im :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Dostlar Kebapçısında olduğumu hayal ettim ben :)

OiP dedi ki...

evet evet
köşem büfe
sağlık eczanesi
dostlar kahvehanesi
:))

OiP dedi ki...

ay bi de Titiz Pastanesi var:))

derya öz dedi ki...

kardeşler düğün salonu:))))) unutmamak lazım;))

Karadut dedi ki...

:)) cidden hepsi var yahu. ankaradaydım 3 sene öncesine kadar orda hepsi vardı semtimde, istanbulda da var. bunlar bi örgüt olmasın?!

Euphoric dedi ki...

ahaahahaha
dudaklara bak ne komik