Sayfalar

16 Ekim 2011 Pazar

Bir Kar Masalı Açık Radyo'da

Kitabımız Bir Kar Masalı, Bir Dolap Kitap'ın dünkü Açık Radyo programına konuk oldu. Dün dinleyememiştim, şimdi BDK blogunda kaydını dinledim. Dinlerken gözlerim doldu, burnum fırk fırk yaptı ama yok tuttum kendimi ağlamadım.

O kadar gurur duydum ki kendimle ve dostlarımla...

Sevgili Banu ve Yıldıray, çok çok teşekkürler cesaret veren güzel yorumlarınız için. -Bu arada dinleyince farkettim somon olduğumuzu, aramızda kalsın ama somonluk yapmaya devam ediyoruz galiba:))

Yayının ses kaydını aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz. (17. dakikadan sonra)

9 yorum:

Sittirella dedi ki...

Videoyu göremiyorum OİP'im, hatta Bir Dolap Kitap'In sayfasına baktım, sonuç; ''Sorry. There was an error encountered while loading this video'' :/
Ama gurur duyuyoruz seninle canım benim!
Kendini tutmana gerek yok, mutluluk gözyaşları en asil duyguların şeysidir :)

Sittirella dedi ki...

Benim yorumlarım niye yayınlanmıyor ki? :/
Yazıyorum yazıyorum... yok oluyor :(
Kaybolmayan yorum istiyoruz OİP! :)

Sittirella dedi ki...

Heh, bir önceki yorumu görüyorum artık. Hazır yorum yapabildiğimden eminken yayımlanmayan yorumumu özet geçeyim :)
Video görünmüyor, hatta bir dolap kitap'ın sayfasında da görünmüyor.
Sanırım bakanlar kurulu kararıyla videolara bakmam yasaklandı :)
Tutmasaydın kendini, ağlasaydın be OİP'im demiştim.
Mutluluktan ağlamak en asil duyguların şeysidir :) demiştim bir de.
Gurur duyuyorum seninle!

Banu dedi ki...

Ay yok yok fırklama. Daha güzel işler yap, biz de bir daha sevinelim, bir daha, bir daha...
Blog aleminin Süper somon OİP'i!

OiP dedi ki...

Sittirella,
ah canım benim. hani seni mutlu eden çok inanılmaz sürprizler, "olmaz" dediğin ama olan şeyler vardır da aklıma geldikçe kendi kendine gülümsersin ya. bu ondan işte:))
dinlerken ağlamaklı olmamın sebebi de bunu dostların (üstelik bu işte yetkin) dilinden duymak, kulaklarınla işitmek ve daha kimbilir kaç kişinin duyduğunu bilmek.
çok harika çok...

OiP dedi ki...

ha bi de videoların her ikisini de görebiliyorum ben!?!

OiP dedi ki...

Banu,
Somon benzetmesi pek şahane, düşündükçe daha da hoşuma gidiyor. :)) süper somon Oyip işbaşında!

Adsız dedi ki...

Tebrikler...
Bence artık kutu kafalı bir somon yaratmanın yolu açılmış:)))

Sevgiler,
Ece(Magissa'nın)

zühra dedi ki...

Tebrik ederim sizi.