Sayfalar

30 Ekim 2011 Pazar

Taşındım

Ben bu masayı alıp, salonun baş köşesine getirdim iyi mi? "Neyin peşindesin Oyip?" demeyin. Bilmiyorum. Başında oturup bıkıp, sıkılmadan eşelenip duruyorum.

Çalışma odasına kapanınca, evin geri kalanından uzak ve tecrit edilmiş gibi oluyordum. Böyle saate bakıp durmalar, içerde olup biteni merak etmeler, ev halkını ihmal etme vicdan azapları falan...

Aldım pılımı pırtımı, baş köşeye kuruldum. İyi de oldu. Çoluk çombak başındayız her an. Akşamları çocuklar yatınca film-dizi dinleyip çizim yapıyorum.
Yeni yerimizde hizmetinizdeyiz. Mutfağa giderken solda, dönerken sağda

Bir süredir işlerin yoğunluğu, farklı konsantrasyonlar, malum üzücü gelişmeler derken yeni karikatür çizmedim, çizemedim. Şimdi yeni yerimde yeniden yavaştan başlıyorum bakalım.

***

Masayı taşırken temizlik yaptım bakın neler buldum:
Renkli ve şekilli gibi kutukafalar!

 Alemin Kralı
 Stil ikonu kutukafa
Bildiniz siz bunu

Veeee!!
Bir de çizip yayınlamayı unuttuğum anatomi buldum:))

Yarın da onu koyarım, nostalji yaparız iyi mi?

9 yorum:

Sittirella dedi ki...

Yeni yerin hayırlı olsun OİP'im :)
Benim çalışma masamı yatak odasına taşıdığım gibi olmuş, salon pek gürültülüydü, taşındıydım :)
Senin adres daha iyiymiş; mutfaktan dönerken sağda :)
O boy boy kutukafalara bittim :)
Bir de ; alemin kralı beni benden aldı.
Dur şimdi şu masa üstündeki çerçeveye bir zoom çekeyim de bakayım oradaki tombikdöner ile OİP'im miymiş?
Bi de, o kitabın adı ''Manga'' mı? yoksa ben üzerine oturmakta olduğum yerimden mi uyduruyorum tüm bunları? :)
İmza; ayıpçı Sittirella.

OiP dedi ki...

Manga doğru ama, çerçevede minnakın yanındaki abisi. gerçi abi de benim kopyam ya:))

ama ben de varım o karede. ibiş gibi, camlı çerçevede çıkmışım:))

Sittirella dedi ki...

Hehehe :)
Hakkaten, şimdi baktım da, tam şipşakçı olmuşsun çerçevede OİP'im:)
Ergen Lennon ve tombik döner, süfer ikili demek.
Yaşlanıyorum mudur nedir, göz görmeyince toto uyduruyor işte OİP'im :)

En tatlısından rüyalar dilerim.

Cincüce Banu dedi ki...

Oh, oh, benim bile görünce içim açıldı. Ben de hafta sonu çalışma odamı toparladım (kısmen!). Masaların üzeri açıldı, oh çalışasım geldi.
Bir de son resimdeki kim olur OİP? Bildiniz siz bunu, demişsin, bilemedim. :)

ipekag dedi ki...

gule gule otur, bi kahveni icmeye gelcem zaten :)
bu kadar tertipli bir masada mi calisiyorsun gercekten? Normalde cok duzenli olsam da tasinma nedeniyle calisma odam karman corman. koli desenli. renk olarak kesekagidi hakim. (su an 45'e yakın kolinin arasindan yaziyorum) benim ev masam tepeleme olduğundan bilgisayarima ulasamiyorum, Alice'in cay partisi gibi, esimin bilgisayarina zıpladım. burası dolunca kosedeki internet kafeye mi gecerim bilmem...

Proje Çantası dedi ki...

Yeni yer güzel olmuş bence. Rantı daha yüksek. Hem adresi de kolaymış.
Elektrik anahtarlarının üzeri şöyle uzunca bir duvar elemanı istiyor. Çerçeveli bir not panosu iyi olabilir. :)

bolkepce dedi ki...

İnsanın iki çocuğu olup da, böyle düzenli bir çalışma masası olması benim için ne enteresan bir bilsen! Üstelik benim iki tane de değil!
Stil ikonu var ya güzellik yarışmasına girebilecek kadar güzelmiş. "Birinci kutukafalar arası güzellik yarışması" :)
Eğlenceli çizimler dilerim.

Bugday Tanesi dedi ki...

Yeni yerin hayırlı olup bolcana ilham getirsin...Keyifli çizimler dilerim :)

*ssdesignbutik dedi ki...

ne kadar sevimli ve eğlenceli bir post olmuş :)