Sayfalar

24 Kasım 2011 Perşembe

Filin Banyosu, AppStore ve Android Market’te

Çok özel duygularla ve büyük bir heyacanla hazırladık. Çocuklarınızın minik elleriyle gizli animasyonları keşfederken ne kadar eğleneceklerini hayal ederek, peşin peşin mutlu olduk :)

Artık AppStore ve Android Market'ten edinebilirsiniz.
Filimize, Zara'ya, yaramaz kelebeğe, kuşa ve güneşimize iyi bakın. :))

AppStore'da masalın iki versiyonu bulunuyor:
Türkçe/İngilizce olanı Filin Banyosu.
Elephant's Bath ise sadece İngilizce.
İndirirken buna dikkat edin.


Filin Banyosu (Türkçe/İngilizce)


Elephant's Bath (İngilizce)
Filin Banyosu (Türkçe/İngilizce)

 


8 yorum:

Gulcin dedi ki...

sabah ilk is indirdik. evde bir tek cocuk olmamasina ragmen sabah sabah biz bir masal dinledik, biz bir masalla oynadik, cok eglendik :) harika olmus ellerinize saglik! Sanirim en cok sabun kopukleriyle hasir nesirim ben patlattikca patlatasim geliyor :)

Deniz'in annesi dedi ki...

indiriliyorr:))
sanırım ben oğlumdan daha heyecanlıyım!

Pino dedi ki...

Çok sevindim:D Akşam ilk işim indirmek olacak! Yaşasınnn:D

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

çok beğenmiştik. Hemen indiriyorum. Akşama Altuğ çok sevinecek. Dün gece de Ninni'i youtube 'dan bulduk. Hoş blogunuzda linki varmış. Çok başarılı. Altuğ bayıldı. Iphonenu elinden bırakmadı ve sonunda da uyudu..
Sıkı bir takipçiniz olduk. Ellerinize sağlık..

gSd dedi ki...

sabah gözümüzü açtık app store'a girdik...
bir yandan da amerikada 24 ü olmuşmudur application yerini bulmuşmudur diye endişeler taşıya taşıya zara ve fille tanıştık.
ellerinize sağlık
masal sayılarının 10ları 1000leri bulması dileğiyle

Anne Boğa dedi ki...

Galaxy Tab'ımız çok yüklüyüm kitabı indiremiyorum dedi. Oğlum tek tek oyunlarını silmeye başladı. Azimle uğraşıyoruz, başaracağız..emeği geçen herkese teşekkür ederiz, ellerinize sağlık:)

OiP dedi ki...

öncelikle özür diliyorum, geç yanıtladığım için. iki gündür nerden ne yazacağımızı şaşırdık inanın:))

Gülçin,
olsun, kocaman çocuklar da oynasın o baloncuklarla, kelebekle, kuşla:)) sevmenize çok mutlu oldum. ohh diyor insan bunları duyunca:))

Denizin annesi,
ee?? neler oldu merak ettim şimdi?

Pino,
Yorumlarını bekliyorum Pinocum:)

Esra,
ne güzel ne güzel.öperim tatlı miniği. benim oğlum da ninni'nin hayranı. müziği, sözleri, vokalleri çok güzel değil mi?
sevgiler

Gsd,
:) ben de uyanır uyanmaz indirdim. sizlerden gelen bu destek ve içten yorumlar oldukça seve seve yaprız yenilerini.
sevgiler

Anne boğa,
Oldu mu, oldu mu? nasıl beğendiniz mi? (merak merak)

Çiğdem Sülün dedi ki...

İpek 'iğime indirdik hemen . Çokkkk güzel olmuş ..Akşamları hep elimizde artık . Zara'nın Saçlarına bittik biz.