Sayfalar

30 Kasım 2011 Çarşamba

Koş koş radyoya çıktık!

"Artık anne bloggerlar da dijital marketlere uygulama yapıyor!"
NTV Radyo'da "İnternetler" programını hazırlayıp sunan Dilara Eldaş haberimize böyle giriyor.
Arabadayım. Fonda tanıtım filmimizin müziği çalıyor. Dilara Eldaş yumuşak sesiyle anlatıyor.
Dinlerken, yavaş yavaş ruhum bedenimden ayrılıp, gökyüzünde bulutların arasında dolanmaya başlıyor. Ağzıma mukayyet olamıyorum, nerdeyse kulaklarımı aşıp ensemde tekrar birleşiyorlar.

Oip diyorum "bu anı unutma, işte bu senin hayatındaki en mutlu anlardan biri"

Programın yapımcısına ve radyo kaydına, app görüntüleriyle klip yaparak, keyifli bir biçimde sizlerle paylaşmamıza yardımcı olan TLG'ye teşekkür ederiz:))

8 yorum:

Anne dedi ki...

oipcim canım..

:)))izleyici sayında 1001 olmuş..
binbir gece masalları gibi büyülü olmuş bu aralar hayatın ne mutlu :))

öperim çok..

gksk dedi ki...

niye çocuklar için olsun ki ben aklıma geldikçe açıp açıp bakıyorum:) çok eğlenceli çok keyifli bir iş olmuş :)) dün instagram şeysini kaçırdım ama bugün kaçırmıycam umarım^^

Ecehan dedi ki...

Yürekten tebrik ediyorum zaten sizi. Radyo olayına da ayrıca çok sevindim. Sırada ne var? ;-)

FADİŞ dedi ki...

Ne diyebilir harika bence, iyi bir tv programında da olmalısınız, daha çok kişi haberdar olmalı bu güzel işten:)

Evren dedi ki...

Ah ne guzel, ne mutlu! :))

❤ Fotoğrafik Hatıralar dedi ki...

Harikasın...

Tebrikler...

Ben Ig den belalın :)

OiP dedi ki...

çok teşekkürler tatlı yorumlarınıza:))

Benden Bizden dedi ki...

senin bu denli mutlu olmana cok seviniyorum, tekrar tebrikler :)