Sayfalar

2 Kasım 2011 Çarşamba

Lady Voo & Kedi Doo

Hatırlarsanız geçen ay bir anket yaparak yeni çizgi tiplerime isim aramıştım.

Blog ve facebook sayfam üzerinde yaptığım oylamada sevgili Pino'mun önerisi en fazla oyu alarak birinci oldu:
Lady Voo & Kedi Doo

Benim çok içime sindi, bu tiplere de çok yakıştı.

Hem önerileriyle hem de oylarıyla destekleyen tüm okurlara ve yaratıcı katkısı için Pino'ya çok teşekkür ediyorum.

Buyrun Lady ve Kedi'nin ilk pozu:)) Söz verdiğim çizimi de hemencecik Pino'ma yolluyorum:))

9 yorum:

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Süper =) Her ikisi de.
Aramıza hoş geldiniz Lady Voo ve Kedi Doo, sizi de en az kutu kafa kadar çok seveceğiz =)

Euphoric dedi ki...

çok güzeller
coraline'e rakip olurlar :)

Pino dedi ki...

Çok heyecanlıyım:)) evde yerlerini hazırladım!! isim annesi olmak da ayrı bir mutlulukmuşşş.. yaşasın Lady Voo ile Kedi Doo :))

Wicked_Stardust dedi ki...

ben bunlara bayıldım. harika bir seri çıkar. çok kuvvetli karakterler. bir de hikaye oturdu mu arka plana, şahane olur.

Sittirella dedi ki...

Bu karakterler çok ünlü olur gibime geliyor OİP'im.
Hani böyle Pixar falan peşinden koşarsa şaşırma yani... o derece.
Hani aylar önce (hatta yıl oldu) sana ısrar ettiğim bir konu var ya.
O konuyu atlama derim, hatta gerekirse ikinci ısrar turlarına başlarım :)
Süper tiplemeler.
İsim annesi de sağlam referans ;)

Nihan dedi ki...

ben çok sevdim bu çizimi...tam sevdiğim karakter tipi.renklerini de çok sevdim.gözlerinin ve ağzının yapısı..isimlerini de..

OiP dedi ki...

Berna,
umarım devamı da güzel olur:)) çok teşekkürler

Euphoric,
Coraline ne güzelmiş yahu:)) teşekkürler

Pino,
ya nasıl teşekkür etsem sana:)) anca bu kadar güzel olabilir isimleri yeminle:)) canım pinom, koskocaman kucaklarım.

WS,
hepsi iyi de hikayem yok ^^
du bakalım önce elimiz alışşsın değil mi ama:)) teşekkürler

Sittirella,
haklısın bak sittirellam, eşime söyledim halledecek o işi:))
valla çok severek çiziyorum bunları... eee analık işte:D))

Nihan,
Nihanım civanım:)) sevmene sevindim:)) çizerken hep öğütlerin alklımda. master'ım benim:))

A-H dedi ki...

Super olmuslar ellerine saglik :)
Simdi merakla Lady ve Kedinin maceralarini bekliyor olacagiz :D

Euphoric dedi ki...

doo çok şişkosun!!
ama talısın
belki de sadece kemiklerin kalındır
oy oy oy oy =))