Sayfalar

15 Kasım 2011 Salı

Nasıl mı oldu?


Bugün bir arkadaşıma "Filin Banyosu / Elephant's Bath"i yapma hikayemizi anlattım. Heyecanla dinledi. Anlat anlat bitmedi.

Hikaye içinde bir hikaye bu aslında... Öyle ki,  anlatırken bir türlü toparlayamadım. Bir yerden başlayıp başka yerden çıkıyor insan. Ne çok detay var içinde: Kah neşeli, kah hüzünlü, umut dolu, hayal dolu, duygusu, samimiyeti, gönüllüsü, sürprizi bol bir çalışma.

Anlatması zor bir hikaye anlayacağınız. Ben beceremem... Deniz harika özetlemiş.
İyisimi O'na kulak verin. 


Teşekkürler benim için söylediklerine.

Kişi kendini övmez, ayıptır diye biliyoruz ya o da öyle yapmış. Kendi yaptıklarını yazmamış. Eşinin de.

Körler sağırlar birbirini ağırlar demeyin. Onlar karı-koca girişimciler. Türkiye'yi gururlandıran bir projeleri var (merak ederseniz buyrun dinleyin).  Geceleri gündüzleri yok, çalışıyorlar durmadan. Tüm o çalışmalardan zaman artırıp bu masalı yaptı Deniz. Dostu için yaptı. Uluslararası bir başarının eşiğindeler.  Ne mutlu bana, böyle bir başarı hikayesinin bir satırında adım geçebildiği için.

Bir başka önemli nokta daha var. Bir önceki işimiz; "Bir Kar Masalı" bir anne ortak yapımıydı.
Bu sefer babalar da var işin içinde.
Hikayenin yazarı bir baba: Alasdair Turner
Ve gönüllü destekleyen babalar ki onlar da kendi alanlarında çok tanınmış kişiler:
İngilizce seslendirmeyi yapan: Oliver Collyer
Türkçe seslendirmeyi yapan: Melih Şendil

Denizin eşi, mutfaktaki kişi Atılım Çetin var. Ve elbetteki benim sabırlı destekçim, biricik eşim....

Senem var, Melis var, Rahşan var sonra.... Unuttuğum kimse kalmamıştır umarım.
Herkese yürekten teşekkürler ve sevgiler.
http://www.facebook.com/ElephantsBath

15 yorum:

Berna Hamarat Kaya dedi ki...

Ben neden sizin yazılarınızı tüylerim tiken tiken okuyorum =)
Ellerinize sağlık.

aysema dedi ki...

Hepiniz harikalar yaratıyorsunuz...

sirâr dedi ki...

Gönülden tebrik ediyorum sizi. Harikasınız!...

FADİŞ dedi ki...

Çok güzel işler yapıyorsunuz harikasınız. Başarılarınızın devamını dilerim. Merakla takip ediyoruz:)

ŞuŞu dedi ki...

Masalın hikayesi içimi titretti,çok çok güzel olduğundan ve yine kalbimize dokunacağından eminim.ellirnize sağlık oipim merakla bekliyor olacağız biz:)bu arada ninniyi unutmadık aklımıza düşünce geceleri açıp sonunda oippp diyerek uykumuza dalıyoruz:) Daha nice güzel işlere imza atmanız dileğiyle. Öperizzz çokça:)

MISSRED dedi ki...

Bütün başarılar sizinle olsun, tebrikler :)

deniz dedi ki...

atilim'la beraber bir seminerin ortasnda okuduk. ne güzel yazmışsın. o kadar duygulandik ki. umarım güzel seyler göreceğiz, üreteceğiz. takdir edilmek, görülmek. ne diyecegimi bilemedim:) çok şanslıyiZ :)

beste dedi ki...

yuru be OYIP kim tutar seni:) tebrikler tum emegi gecenlere cok gurur verici

Evren dedi ki...

Gozlerim doldu okurken, ne guzel isler bunlar! Elinize emeginize saglik! Cok tebrikler! Sevgiler :)

Sittirella dedi ki...

OİP'im, canım benim...
Değeri parayla-pulla değil, sevgiyle, takdirle ölçülen... inanılmaz güzellikteki işlere imza atıyorsunuz.
Hepinize teşekkürler, hepinizle gurur duyuyoruz.
Sevgilerimle :)

Berceste dedi ki...

E gene guzel isler yapmissiniz. Gene kucumenleri sevindireceksiniz, onlar mutlu olunca buyukleri daha cok mutlu olacak. Ne diyebilirim ki, daha cok projeniz, daha boylesine guzel isleriniz olsun... Elinize saglik!

"ELİF" dedi ki...

Başarınızın devamını diliyorum,çok güzel işlere imza atıyorsunuz...
Devamı hep olsun inşallah...
sevgiyle...

esraozlem dedi ki...

Yolun, yolunuz açık olsun arkadaşım! Çok güzel işler yapıyorsun, yapacaksın. Tebrikler.

ps:merakla bekliyoruz fili :)

OiP dedi ki...

Berna,
yahu çok ince duygulu işler bunlar, galiba ondan:)) teşekkürler

Aysema, Sirar, Fadiş, Missred,
Beste, Evren, Elif, Esra Özlem,
Çok teşekkürler arkadaşlar. çok heyecan ve daha da çok aşkla oluyor bu işler. Desteğiniz için çok sağolun,

Berceste,
Umarım severler, seversiniz. bizim için tek kriter bu:)) teşekkürler

Deniz,
yahu işte güzel işler bunlar. birlikte çalışmak çok keyifli. öpüyorum ikiniz de. bu blogun en mutlu tesadüfü seni tanımak Denizim:))

Şuşu,
bunları duymak ne büyük mutluluk bilsen şuşum. sağol eksik etmediğin güzel yorumların için.
sevgiler

Anne Boğa dedi ki...

Bayılıyorum size...yolunuz çok ama çok açık olsun:))