Sayfalar

21 Kasım 2011 Pazartesi

Nerdesiniz? - 17

19 yorum:

Gulcin dedi ki...

buradayim:) saat basi uyan sonra uyuyacagim diye isknce cek ah o sabah erkn ucuslari ah.
harika yakalamissin OIP :)

gönül dedi ki...

buyrun benimmm(:
her saat başı uyanırım,sonra da gereken saatten bir saat önce hazır olup beklerim.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Buradayım :) Sabahın köründe uçağım varsa uyuyakalmaktan korkup uyuyamam, saate bakıp şimdi uyursam şu kadar saat uyurum derim ama uyuyamam, 50 defa uyanırım ve herkesten önce gider, kontuar açılsın diye saatlerce beklerim :)

ceydabural dedi ki...

nasıl bir gergin ve tedirginlik uykusudur bilmezmiyim :)(hele bir de uçak korkun varsa )

Colorful dedi ki...

Burada da var vur tane :) Her 15dk da bir uyanip saati kontrol eden, hah daha 3 saat uyyabilirim diye sevinen ama tabi 15 dkda bir uyaninca uykuyu mundar eden tamda benim

Adsız dedi ki...

Açık arayla benim kesin her saat başı :D Ayrıca yola çıkılacaksa bi hafta önceden saat kurmalar o gün geldiğinde uçak otobüs taksi vs kaçırcam diye bi triplere girmeler sebepsiz uykusuz kalmalar ne ararsan var panik atak işte :D
Ashley

KelebekGibi dedi ki...

Burdayim :P Bu siralar yasamiyorum bu durumlari ama genelde pazar geceleri uyuyamam pazartesi geliyor diye :D

Sittirella dedi ki...

Bu ben değilim işte :)
Uyurum... uçak kaçmış, toplantı başlamış, dünya yanmış... umurumda olmaz :)
Kurarım alarmı, mışıl mışıl uyurum :)
Ne gereği var işkenceye, bebek gibi dinlenmek varken :)

Gülşah dedi ki...

Ben uykumu mundar ettiğim gibi,bindiğim otobüs,dolmuş.vs taşıtlarda hergün indğin durağı kaçıracağım diye yolculuğu mundar ederim.

Defne Soysal dedi ki...

aynı ben

gps87blog dedi ki...

ya aynı ben aynı ben :)))

Selen dedi ki...

Bir turlu uykuya dalamam, gecenin 2'si 3'ü olur hala uyuyamamışımdır. O saatten sonra da "uyuyup kalıcam sabah uyanamayacagim" diye stres olurum. Ne tarafa geçeyim ben?

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben de burdayım...uykusuzluk hem de görülen kabuslar...harikasınız...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Burda :) sabahın teleşıyla 40 kere falan uyanırım önceki gece

zemberekkuşu dedi ki...

Ay aynı ben valla:)normalde horul horul uyurkerken,sabah erken kalkacaksam uykuyu haram ederim gecede 20 kere uyanırım. Gerçekten çok güzel yakalamışsınız, tebrikler:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

sabah cok erken ucaga, gecen havaalanina gidip sabahlayarak halleden bir insanim ben :P uykuyu mundar etmek ne demek :P

derin dedi ki...

ben de buradayım, son 3 yıldır haftada 2 kez şehir dışı yapıyorum yine eğitemedim kendimi :)

gülsüm dedi ki...

heheheheee.. işte o tam olarak benim.. oip gerçekten harikasın güldürdün beni sabah sabah:)sende hep gül emi:)

OiP dedi ki...

Sittirella,
yuh! süper özellikmiş. kendime ameliyatla taktırmak istediğim türden:))

Anne Bebişi,
ne biliyim, öyle atıvermişim :))
hep derim ben öyle??